For 6 måneder siden...

Frøken83

Forelsket i forumet
...hadde jeg en biiiiiitteliten (syns jeg da, egentlig var hun ganske stor) nyfødt baby i armene på sykehuset, utslitt, lykkelig og forvirret! 

Nå har jeg en supernysgjerrig, blid, fornøyd, morsom, ålende liten jente på 6 måneder liggende i sofaen og spiser smoothie fra ellas kitchen, helt selv... Igår fant jeg henne ikke på lekematta, da lå hun under spisebordet! 

Du og du som tiden flyr!

Da har vi født på samme dag!!

For 6 måneder siden fødte jeg verdens vakreste lille tulle
Har vært et fantastisk halvt år,og tenk på den herlige alderen vi nå går inn i!

Hipp,hipp Hurra for oss idag kjære Frøken83

Gratulerer så mye med 6 mnd:D 
Helt utrolig hvor fort tiden går, her er gullet 7 mnd om 9 dager!!!!

Gratulerer med 6 mnd! Det er stadig nye milepæler både alders- og mestringsmessig. Tenker av og til på hvor usikre vi var da lillegutt kom til. Hvordan skulle vi holde på han, kle han og bade han? Nå hiver vi han i luften og "herjer" med han :-) Her også havner han plutselig under spisebordet om man snur ryggen til et minutt eller to. Moro! :-)

LilleNurk2011 skrev:
Gratulerer med 6 mnd! Det er stadig nye milepæler både alders- og mestringsmessig. Tenker av og til på hvor usikre vi var da lillegutt kom til. Hvordan skulle vi holde på han, kle han og bade han? Nå hiver vi han i luften og "herjer" med han :-) Her også havner han plutselig under spisebordet om man snur ryggen til et minutt eller to. Moro! :-)

Ja, sant? Behandlet henne som porselen! Og nå er det leking og herjing og moro :) Hun her har også en tendens til å havne under spisebordet for tiden, og idag har hun drukket av tuttekopp helt selv for første gang. I går fikk hun ikke det til. Jeg blir så inderlig fascinert av at utviklingen går så fort!!

Frøken83 skrev:

...og idag har hun drukket av tuttekopp helt selv for første gang. I går fikk hun ikke det til. J

Åh, sliter veldig med å få lillegutt til å drikke av tutekopp, jeg... :-( Har prøvd ulike tuter og prøver litt hver dag. Men han bare biter i den. Han får jo litt ut da, men ikke nok til at jeg kan kalle det å drikke. Kjempefint at jenta di har forstått hvordan koppen fungerer nå :-)

Back
Topp