For 5 år siden

Hestejenta

Forumet er livet
Lå jeg på denne tiden på Ullevål sykehus og kikket på den vakre lille jenta som i løpet av natten hadde kommet til verden. Husker jeg var så redd for at noen skulle komme å ta henne eller at noe skulle skje med henne, at jeg omtrent ikke turde å lukke øynene. :-p
Jeg husker jeg hadde 1000 spørsmål oppe i hodet, hva skulle jeg gjøre hvis hun begynte å gråte, hvor ofte og hvordan skulle jeg skifte bleie, skulle hun bade og tilfelle hvordan gjorde jeg det? 
Vel sammen har vi funnet ut av det meste (for det var ikke så mye hjelp og veiledning å få på sykehuser) og det har gått riktig så bra. :-)
I dag er Prinsessa mi 5 år - Hipp Hurra!
Litt spesielt er det at var akkurat denne dagen, onsdag før skjærtorsdag, hun ble født også. :-)

GRATULERER MED DAGEN TIL SNUPPA 

Gratulerer så mye med dagen til prinsessa di :D

Storebror her i hus blir 5 til sommeren, og jeg må bare si fyttikatta å tiden flyr.... :P

Gratulerer med dagen til jenta di :) 

Tusen takk! :-)
Ja, fy søren tiden flyr, tenk allerede neste år skal de begynne på skolen, det er nesten litt skremmende! :-s

Gratulerer med femåringen. Kjenner meg veldig igjen i det at en ikke tør å lukke øynene. Jeg var helt sikker på at babyen ikke kunne leve hvis ikke jeg nistirret på den. Sånn blir det ikke mye søvn...

Surrehøna skrev:
Gratulerer med femåringen. Kjenner meg veldig igjen i det at en ikke tør å lukke øynene. Jeg var helt sikker på at babyen ikke kunne leve hvis ikke jeg nistirret på den. Sånn blir det ikke mye søvn...

Tusen takk!

Ja ikke sant, det var ikke bare det at jeg lå på dobbeltrom som gjorde at jeg ikke fikk sove om natten for å si det sånn, jeg måtte stadig sjekke at hun pustet, helt utrolig det beskyttende moduset man kommer i. :-)

Gratulerer med femåringen!

Back
Topp