for 3 uker siden.....

Catzy83

Forelsket i forumet
Fikk jeg min første positive test! Helt uventet.
Nå føles det som en evighet siden!
Tiden som prøver virker så fjern... Merkelig hvor fort man omstiller seg...

Jeg er ikke så aktiv her for tiden, klarer det ikke! [:(]
Jeg er så trett, så trett... Like før jeg selv sovner når jeg leser bok til sønnen min når han skal legge seg. Legger meg som regel i 9tiden, etter og ha gjort et lite forsøk på¨og holde meg våken nok til å få gjort noe her hjemme. Ser ikke ut!
Nå har jeg også i tillegg begynt og bli kvalm på ettermiddagene og ut dagen, så føler ikke for å sitte med PC'n... Kaster heldigvis ikke opp! *banker febrilsk i bordet*
Gleder meg til torsdag om 1,5 uke; da skal jeg på ul! Gleder meg til og se den lille! [:D]

Så det ble en kjapp oppdatering fra min side! Jeg kommer sterkere tilbake!
Kan jo også nevne at brukeren jeg har nå kun er midlertidig... Etter fullgåtte 12 uker kommer jeg ut av skapet med min opprinnelige bruker som jeg har hatt i over 2 år! [:)]

Ha en fortsatt fin kveld snupper!

Ble en smuuule langt dette; takk til de som giddet og lese....[;)]

ORIGINAL: Catzy83

Fikk jeg min første positive test! Helt uventet.
Nå føles det som en evighet siden!
Tiden som prøver virker så fjern... Merkelig hvor fort man omstiller seg...

Jeg er ikke så aktiv her for tiden, klarer det ikke! [:(]
Jeg er så trett, så trett... Like før jeg selv sovner når jeg leser bok til sønnen min når han skal legge seg. Legger meg som regel i 9tiden, etter og ha gjort et lite forsøk på¨og holde meg våken nok til å få gjort noe her hjemme. Ser ikke ut!
Nå har jeg også i tillegg begynt og bli kvalm på ettermiddagene og ut dagen, så føler ikke for å sitte med PC'n... Kaster heldigvis ikke opp! *banker febrilsk i bordet*
Gleder meg til torsdag om 1,5 uke; da skal jeg på ul! Gleder meg til og se den lille! [:D]

Så det ble en kjapp oppdatering fra min side! Jeg kommer sterkere tilbake!
Kan jo også nevne at brukeren jeg har nå kun er midlertidig... Etter fullgåtte 12 uker kommer jeg ut av skapet med min opprinnelige bruker som jeg har hatt i over 2 år! [:)]

Ha en fortsatt fin kveld snupper!

Ble en smuuule langt dette; takk til de som giddet og lese....[;)]

ja tenk egentlig så går tiden fort selv om vi ikke alltid merker det. Skal bli kjekt å vite hvem du egentlig er :)
ha en strålende kveld du og :)

Gleder meg til å se hvem du er, god bedring med kvalmen, og håper trøttheten også kommer seg. Lykke til på ul..så kjekt [:D]

Gratulerer så masse[:D][:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Gleder meg til å se hvem du er, god bedring med kvalmen, og håper trøttheten også kommer seg. Lykke til på ul..så kjekt [:D]

Back
Topp