*Bestevennen*
Elsker forumet
Det er tre år siden sist jeg var gravid[:)] Nå sitter jeg og er skikkelig i mimremodus her, tenker tilbake på hvor ufattelig lykkelig jeg var over gravditeten og så jeg gledet meg til å bli mamma. Hvor utrolig stolt jeg var da stjerna i livet mitt kom til verden i feb 2007. Nå går lille prinsessa mi på 2 år og 4 mnd rundt her og synger på "se min kjole" og lager middag til mamman sin
Lykkelig uvitende om at hun vil få en helt fantastisk gave rundt 3 årsdagen sin. Og jeg sitter her og tenker på hvor ufattelig heldig jeg er som skal få enda et lite mirakel. og få oppleve den fantastiske babytiden og alt etter det en gang til!
Tenk så HELDIGE vi er damer!!! Gleder meg så mye til alle "første gangen" en gang til. Første gangen nurket smiler, første gangen storesøster skal få holde lille babyen, første gangen vi bader hjemme osv. ÅÅååå akkuart NÅ er disse hetetoktene mine helt borte og jeg gleder meg enormt til alt jeg skal gjennom fremover[:)]
[8D] En smule tankefull i dag ja[:D]
Lykkelig uvitende om at hun vil få en helt fantastisk gave rundt 3 årsdagen sin. Og jeg sitter her og tenker på hvor ufattelig heldig jeg er som skal få enda et lite mirakel. og få oppleve den fantastiske babytiden og alt etter det en gang til! Tenk så HELDIGE vi er damer!!! Gleder meg så mye til alle "første gangen" en gang til. Første gangen nurket smiler, første gangen storesøster skal få holde lille babyen, første gangen vi bader hjemme osv. ÅÅååå akkuart NÅ er disse hetetoktene mine helt borte og jeg gleder meg enormt til alt jeg skal gjennom fremover[:)]
[8D] En smule tankefull i dag ja[:D]