For 3 år siden...

Meep

Forelsket i forumet
For nøyaktig 3 år siden satt jeg hjemme i leiligheten vi bodde i fjor, satt i godstolen i stua og hadde hatt rier i litt over en halv time..[:D]
Og om 25,5 timer er det 3 år siden jeg lå på fødestua og skulle få se min lille prinsesse for aller første gang

Gode minner<3

Gratulerer med 3-års jubileet [:)]

Fikk sånn god mamma-følelse i meg nå. Det er det mest fantastiske møtet jeg noen gang har opplevd[:D] Gleder meg til neste gang[:)]

Jeg og[:D]
Gleder meg skikkelig, klarer nesten ikke vente!! hihi!
Også håper jeg så inderlig at jeg bruker like lang tid denne gangen, brukte totalt litt over 26 timer sist, og synes det var helt perfekt![:D][:D]

(er pittelitt redd for at ting skal gå for fort..[8D])

Må være kjempe koselig å mimre tilbake[:D] Det gleder jeg meg til også!

Jeg brukte 22 timer fra første rie til snuppa kom, og syns også det var ganske passe[:)] Men forbereder meg på at det kan gå fortere denne gangen og jeg bør nok reise tidligere til sykehuset. Er ca 1 time å reise, og jeg mente selv jeg hadde GOD tid sist. [8D] Hadde også det. Men bør nok komme meg av gårde ganske kjapt denne gangen[8|][&:]

Koselig å mimre litt :-)

I dag for to år siden var min termin dag... :-) Bare ti dager før min hærlige prins kom :-)

<3 så koselig å tenke på...[:)] er ikke så lenge igjen nå til vi skal få våre nurk i armene[:)] personlig har jeg bare 18 uker og 6 dager igjen[:D] gleder meg såååå[:D]

Back
Topp