for 2 år siden *bilder*

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
var jeg og min samboer på veg hjem fra sykehuset, kjempe skuffa.. dro på sykehuset kl 2 på natta å trodde fødselen var i gang .. kom på sykehuset å blei sjekka, å fikk beskjed om at jeg hadde bare 1 cm åpning og maserier.. var ikke noe vits å være der for dette kunne tar dager eller uker før det starta ordentlig (hadde egentlig termin 25 april) så vi dro hjem.. kjempe skuffa ...

men i bilen på veg hjem begynte riene å ta seg opp.. Vondt å sitte i en bil i en time med rier !!
Kom hjem å tok en paracet å la meg i badekaret ! Det funka IKKE !! Kom meg opp fra badekaret.. Mamma og svigermor kom ! Svigermor såg meg å sa at " det her har jeg sett før, du er i fødsel " Men det ville jeg ikke høre på. dette var bare maserier ! ikke aktuelt å reise tilbake til sykehuset for å bli sendt hjem igjen !!! så jeg låg på sofaen med varmeflaske og rier med 4-5 min mellomrom.. som varte i ett min !! pain !!!! men jeg skulle ikke på sykehuset !!!
Men så tok mamma telefoenen min å ringte ! jeg fikk prata med jordmor å ho mente jeg måtte komme ned igjen.. Så da var det 1 time med bil igjen, men jeg klarte ikke stå,gå eller sitte ! For jeg hadde så vondt, å tanken på å sitte i en bil var helt forferdelig .. Så vi fikk sykebil . I sykebilen så hadde jeg ca 3 min mellom riene. Jeg trodde fremdeles det var maserier, så jeg følte meg som den pingla !

Vi kom tilbake på sykehuset kl 13. Jeg ble undersøkt og hadde 8 cm åpning !!!!! Er det rart jeg hadde det vondt ?? .. Jeg blei lagt rett på en fødestue og jordmor begynte å gjøre i stand senga til den lille. Jet var såå koselig !
Og jeg var så lykkelig enda jeg hadde det vondt (supa en del lystgass så hadde vel noe med det å gjøre [8D])
Jordmor bestemte seg for å ta vannet så ting skjedde litt fortere. Jeg spurte ho hvor lang tid det ca var igjen da etter at vannet var tatt.. Nja ett par timer kanskje ! så tok ho vannet 14.30 ... 1 min etter startet pressriene ! 15.08 var prinsessa mi ute ! 3580 g og 50 cm ! helt perfekt med masse langt svart hår ! den nydligste babyen jeg noen gang hadde sett [:)]

men så glad jeg er for at mamma ringte igjen, ellers hadde jeg vært hjemme til vannet hadde gått, og da hadde det blitt enten fødsel hjemme eller i sykebilen ! men for en fantastisk opplevelse ! og jeg får oppleve det igjen i oktober ! glder meg så !!

rimelig stolt ja [:D]

helt fersk [:)]

1 mnd

snuppas første jul [:D]

10 mndr

11 mndr og lært seg å gå [:)]

Live for akkurat 1 år siden på bursdagen sin[:)]

2 år og klar for bursdag til store bestefar !

2 år å koser med mamman sin [:D]

hipp hurra for store jenta mi !!!! [:)][:D]

For ei skjønn jente!

Utrolig nydelig jente du har[:)]

Så fin historie [:)]

Også så nydelig snuppe du har

Åh, blir helt rørt! Gleder meg såååå til ny baby!!

Herlig bildeserie Skjønn datter du har!

takk takk alle sammen [:)]

SÅ kjekt du delte historien! Ikke så lett å vite første gangen, man stoler jo liksom på sykehuset da...
Gratulerer sååå mye til en utrolig nydelig jente=)

ORIGINAL: IngiManathingi

SÅ kjekt du delte historien! Ikke så lett å vite første gangen, man stoler jo liksom på sykehuset da...

ja, men de gjorde en liten feil.. de registrerte riene mine kun når vi kom inn i 2-3 tida .. og ikke når vi dro i 7 tida.. hadde de sjekka da så hadde jeg nok blitt værende .. men de beklaga veldig at de glemte det. men april er en veldig hektisk måned .. men det gikk bra da [:)]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

ORIGINAL: IngiManathingi

ja, men de gjorde en liten feil.. de registrerte riene mine kun når vi kom inn i 2-3 tida .. og ikke når vi dro i 7 tida.. hadde de sjekka da så hadde jeg nok blitt værende .. men de beklaga veldig at de glemte det. men april er en veldig hektisk måned .. men det gikk bra da [:)]

Åj da, det var ikke bra nei.
Har ei venninne her som hadde rier i nesten ett døgn. Hun ringte jevnlig til sykehuset og de sa hver gang at dette var kynnere og at ting ikke var ordentlig igang enda. Til slutt ringte hun jordmor og fikk beskjed om å komme til henne med en gang. Jenta deres ble født på jordmorkontoret i løpet av ti minutter!

Så moro å få lese historien din! [:)] Og for en superherlig jente du har! [:D]

Åååh for ei herlig snuppe[:D] Kjempe vakker[:D]

Oi for en herlig tråd og fine bilder, gratulerer med 2 årssnuppa di, vakker [;)][:D][:D][:D][:D]

aaaaw <3

Back
Topp