For 1 år siden...

Kværuline

Forelsket i forumet
På denne tida hadde svangerskpskvalmen meldt sin Ankomst... Blæh! Savner IKKE! Men Gud det var verdt hvert minutt over doskåla, hver kvalme dag, tretthet, slapp, sliten!

Og jeg gjør det gladelig igjen <3 For premien gjør alt "strevet" verdt å gå gjennom! Føler meg så heldig :)

*mobil app*

På denne tida hadde svangerskpskvalmen meldt sin Ankomst... Blæh! Savner IKKE! Men Gud det var verdt hvert minutt over doskåla, hver kvalme dag, tretthet, slapp, sliten!

Og jeg gjør det gladelig igjen <3 For premien gjør alt "strevet" verdt å gå gjennom! Føler meg så heldig :)

*mobil app*
Samme her. Savner virkelig ikke kvalmen, men FOR en premie. ❤❤❤

Sign!
Jeg gikk og var sånn passe småstressa over å nettopp være kommet tilbake i jobb for så å måtte melde fra om ny graviditet. Sjefen lovte han skulle kjøre prevensjonskurs:-)
Og enda mer stressa var jeg ift det å skulle få en til når vi hadde en som nettopp var fylt ett.. Oppe kl fem hver morgen++
Men jeg har bare fått enda en fantastisk gutt som gir meg der dobbelte tilbake. Idag skrattlo han til storebror. Storebror ble SÅ smigra og smilte bredt: Vi kunne se at det ble knyttet noen bånd under det hele. Utrolig gøy! Er så fornøyd med alt jeg har, og gleder meg til hver dag som går.

Back
Topp