For 1 år siden(lang)

Mine3nydelige

Elsker forumet
lå jeg kjempe dårlig på sofaen til mamma. Hun måtte passe store snuppa mens jeg sov på sofaen hennes.
Var 3 dagen jeg var dårlig nå og hadde litt små rier innimellom. Hadde og vært inne å sjekket om jeg lakk fostervann,noe de sa jeg ikke gjorde men de kom frem til att jeg hadde gjort allikavel
Ble i litt bedre form på kvelden så da reiste vi hjem og jeg gikk dagen etter aleine hjemme(uten bil) med snuppa med rier og ryddet litt hus[:D]
På kvelden kom riene ofte og gjorde litt vondt. Så reiste på kk og fikk beskjed om att vannet var gått og jeg fikk gå der å vente på att riene ble sterkere.
Hadde rier hele den natten men på morgningen dabbet de av så fikk modningspille og beskjed på å sove..Ikke så enkelt(ingen søvn siden natten før). Fikk enda en modningspille etter noen timer og da ble det fart på sakene[:D][:D][:D]
Ble tillt inn på fødestuen rundt klokken 20 den kvelden. Prøvde akupuntur men det funket ikke[&o]
Rundt 22 fikk jeg epudural da jeg ikke kunne sitte eller stå fordi bekkenet verket slik og jeg hadde null krefter igjen..
Det å ligge var ubehagelig...Det å få epudural var som å komme til himmelen[:D] Spydde litt så sovnet jeg...Hadde 4 cm når jeg sovnet,våknet rundt midnatt av at det begynte å gjøre vondt igjen.
Jordmoren sjekket meg og hadde da 9 cm. Spurte mannen min da om han var sikker på att dette var siste barnet[8D]
Fikk begynne å presse og klokken 00.50 30 august var min minste prinsesse født...Fikk henne opp på bryste(noe jeg ikke fikk med eldste) og hun fant puppen med engang..[:)]

Så på søndag er lille gullet 1 år..Tiden går så alt for fort.
Så dere første gangs mammaer..NYT tiden...(dere andre vet vel att tiden flyr[8D])

Gleder meg til å føde igjen jeg...Og møte lille gutt for første gang[:D]

for en koselig historie[;)[:D]d blir spennende og møte det nye lille mennesket for første gang

ORIGINAL: tiriltunge

for en koselig historie[;)[:D]d blir spennende og møte det nye lille mennesket for første gang

tusen takk[:D]

Back
Topp