For å få nok til lukket rom

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
Så må det skrives.. Hva skjer jenter? :D jeg sitter å stirrer på en graviditetstest som jeg helst vil ta nå og ikke i morgen :-p hehe... Var på jobbintervju i dag, å det gikk sååå bra... Så håper på det beste :-D

Sitter å fryser i sofaen og ser på privat praksis :))

Er limt fast til sofaen i kveld etter en lang og slitsom dag med snuppa.
Hun har det med å våkne 03 og ikke falle til ro igjen, så er rimelig zombie om dagen :P

Er limt fast til sofaen i kveld etter en lang og slitsom dag med snuppa.
Hun har det med å våkne 03 og ikke falle til ro igjen, så er rimelig zombie om dagen :P

Oi det hørtes fælt ut :p skjønner du er zombie da.. Hehe

Prinsen min har ørebetennelse så lite søvn her også. Snart sengen...

I kveld er det skravlekveld med 2 av mine venninner som bor i samme gata :-) eine har akkurat fått en liten gutt og ho andre venter i april :D
Skal bli godt med litt venninnetid, blir så alt for lite av det.

sambo jobber ettermiddag/kveld denne uken og i dag fikk jeg skikkelig utmattelse så det er litt tungt kjenner jeg. nå er gullet i seng og jeg sank litt sammen i sofa her, men han er urolig hører jeg så spørs hvor rolig denne kvelden blir. han begynner å bli forkjøla så er vel derfor han er urolig.

sambo jobber ettermiddag/kveld denne uken og i dag fikk jeg skikkelig utmattelse så det er litt tungt kjenner jeg. nå er gullet i seng og jeg sank litt sammen i sofa her, men han er urolig hører jeg så spørs hvor rolig denne kvelden blir. han begynner å bli forkjøla så er vel derfor han er urolig.

Håper du får en rolig kveld! Er ganske godt å få den tiden for seg selv :p

I kveld er det skravlekveld med 2 av mine venninner som bor i samme gata :-) eine har akkurat fått en liten gutt og ho andre venter i april :D
Skal bli godt med litt venninnetid, blir så alt for lite av det.

Så kos :D bestevenninen min har også akkurat fått en liten.. Jeg elsker å tilbringe tid der.. Hihi, å så er han fadderbarnet mitt .. Så gøy :D

Back
Topp