For å øke melkeproduksjonen!

Sillig

Blir kjent med forumet
Et tips til dei som sliter med å få opp produksjonen... Afipran, kvalmestillande! Ta kontakt med barsel og finn ei jordmor som kjenner til afipran.. må ha riktig dosering:bivirkning med afipran er økt melkeproduksjon:) de hjalp meg veldig første gang eg Amma, og eg Amma i 9 mnd med et bryst:) har plana om de samme no:)

Et tips til dei som sliter med å få opp produksjonen... Afipran, kvalmestillande! Ta kontakt med barsel og finn ei jordmor som kjenner til afipran.. må ha riktig dosering:bivirkning med afipran er økt melkeproduksjon:) de hjalp meg veldig første gang eg Amma, og eg Amma i 9 mnd med et bryst:) har plana om de samme no:)
Tusen takk for tips!:-) Fikk aldri opp produksjonen sist og er livredd for at det samme skal skje nå. Hvor lenge brukte du det? Til melka var skikkelig på plass eller hver dag i ni mnd?:-P

Det finnes vel også en nesespray som skal øke produksjon...? Syns jeg har hørt folk snakke om det.
Jeg har kjøpt ammete og drikker to kopper pr. dag. Syns det hjelper:)

Det skal jeg jammen meg forhøre meg litt om... Kjøpte ammete, men synes ikke det virker. Fikk resept på den nesesprayen, men det er litt vrient å komme seg til apoteket. Siden jeg har afipran i skapet, hadde jo det vært grei løsning :)

Den nesesprayen er for å få melka til å renne lettere, den gir ikke mer melk... Fikk den sist da jeg hadde brystspreng og ikke fikk ut noe..

gikk på afipran i 2 veke ca.. Men dokke må få riktig dosering:) trur eg tok to el 3 for dagen, å trappa ned til 1 noken daga før eg slutta:) sprayen brukte eg og, mn den e for at melka ska komme fortare:) og pump et par ganga for dagen ETTER ungen har sugd seg ferdig:)

Back
Topp