Fontanellen

CB89

Forelsket i forumet
Januar 2017
Har fontanellen på deres barn vokst helt sammen?!/lukket seg, eller hva man nå sier..
Jeg kan fortsatt se at det er «åpent» hos han her, altså på størrelse med siste leddet av lillefingeren min liksom.. :s

Han er 16 mnd nå.
Har også hørt at barn ikke har lært seg å gå før den er lukket? Er det fler som har hørt det? For vår del så «stemmer» det litt, han er ekstremt rask på krabbing, klatrer overalt og står uten støtte, meeeen ikke begynt å gå, altså han kan ta noen skritt mellom meg og samboeren, men ikke mer enn det.. men han går på knærne??! Haha! Han spuuurter rundt på knærne... en skikkelig tøysekopp han her :p <3
 
Usikker. Den var ikke lukket sist. Hun sjekket på kontroll på onsdag, men jeg fikk ikke med meg hva hun sa [emoji85] Min løper også på knærne [emoji23]
 
Haha, så morsomt at din også gjør det!! Jeg har aldri hørt om at noen barn løper/går på knærne haha! Og barnehagen ler av det også, så tydeligvis har ikke de sett det før heller :p
 
Haha, så morsomt at din også gjør det!! Jeg har aldri hørt om at noen barn løper/går på knærne haha! Og barnehagen ler av det også, så tydeligvis har ikke de sett det før heller :p
Har hørt flere si at de aldri har sett det før [emoji85] Men jeg synes nå han er søt [emoji173] Kommer seg jo dit han vil, så han er fornøyd [emoji108]
 
Ikke vokst helt sammen på lillemann på 14 mnd enda heller. Han begynte å gå når han var ca. 11 mnd, så tror nok ikke det har noen sammenheng[emoji28]
 
Aah, ja ante meg at det bare var sånn «rykte». Men spennende når alle lærer å gå.

Prøver å gjøre alt så han kan få testet seg mest mulig, men han er ikke så interessert i å gå annet enn på knærne. Men det skjer vel plutselig [emoji39]
Det er vel ikke mye man egentlig kan gjøre for å «lære de å gå» heller
 
Tror den er lukket på min. Jeg kan i hvertfall ikke kjenne den lenger. Men han er ikke i nærheten av å gå [emoji28]
 
Tror ikke den er helt lukket her heller, men absolutt mye mindre enn den var (sikkert omtrent som du beskriver) Mener å ha lest et sted at den stort sett lukker seg innen de små er ca 18mnd, sikkert bare å google[emoji5]
 
Har igrunn ikke tenkt på det, kjente vel aldri etter da han var bitteliten heller. Nå ble jeg nysgjerrig, men det er vel best å ikke gå inn til han når han sover for å sjekke.

Vært på hyttetur med datteren til ei venninne i helga. Hun er 18 måneder, og løp på knærne som du skriver. Dødsmorsomt! Og veldig effektivt. Hun kan gå, men tør liksom ikke slippe seg.
 
Hehe ja, begynte plutselig å gå for noen uker siden!! Helt sprøtt hvordan det nå føles veldig naturlig at han går/løper[emoji85]
Han er utrolig stødig da, det er vel kanskje fordelen ved å ha krabbet så lenge..[emoji39]

Men nå som det er så naturlig at han går angrer man jo plutselig på at man gadd å lure på om det snart skulle skje.. tiden går så fort! Må minne meg selv på å nyyyyyte alle stadier[emoji7]
 
Hehe ja, begynte plutselig å gå for noen uker siden!! Helt sprøtt hvordan det nå føles veldig naturlig at han går/løper[emoji85]
Han er utrolig stødig da, det er vel kanskje fordelen ved å ha krabbet så lenge..[emoji39]

Men nå som det er så naturlig at han går angrer man jo plutselig på at man gadd å lure på om det snart skulle skje.. tiden går så fort! Må minne meg selv på å nyyyyyte alle stadier[emoji7]
Samme her [emoji4] Han startet å gå i påsken, sluttet i 3-4 uker og så plutselig nærmest løp han. Veldig deilig at han endelig går [emoji322] Begynte å bli temmlig utålmodig på slutten der haha
 
Back
Topp