Fondvegg

litagoo`

Betatt av forumet
Hvis du skulle valg en farge til fondvegg sammen med lys antikk i resten av rommet, hvilken farge ville du da valgt.
Sett at du hadde hatt lys sofa med svak beigefarge, hvite møbler og litt hvit stil.
[:)]

ORIGINAL: litagoo`

ORIGINAL: *Peonella*

Hva med noe sånt?

Det var fint [:)]
Hvilken farge er det?[:)]

Det vet jeg faktisk ikke, fant bildet på en blogg [;)] Kanskje noen andre vet?

ORIGINAL: litagoo`

Hva med noe sånt?

Det var fint [:)]
Hvilken farge er det?[:)]

Det vet jeg faktisk ikke, fant bildet på en blogg [;)] Kanskje noen andre vet?

Okei [:)] Takk for tips, var noe i den duren jeg tenkte [:)]

Har en brunfarge på tømmerveggene i stua. Den er vel litt lysere enn den som *peonella* viste bilde av..

ORIGINAL: Mistik

Har en brunfarge på tømmerveggene i stua. Den er vel litt lysere enn den som *peonella* viste bilde av..

de rammene du har bilde av ungene i, de var nydelige! Hvor er de kjøpt? [:)]

Casa interiør. (home party) var brune,men har sprayet di hvite. Di selges ikke mer.

Casa interiør. (home party) var brune,men har sprayet di hvite. Di selges ikke mer.

ok! fine var de [;)]

Ville hatt GREN

Vi har valgt en fondvegg oppe nå som er ganske lik fargen som er på veggen bare at det er skimmer i den.
Den treffer deg litt når du går inn i stua så den skiller seg ut samtidig så den ikke stjeler all oppmerskomheten.[:D]

Jeg ønsker meg taket deres! Kjempekoselig stue[:)]

Hva med noe sånt?

Vi har lys antikk også to fondvegger rundt spisestuen i fargen ørken, veldig lik i fargen som disse to bildene

Har noe som ligner denne på soverommet.. Min farge heter Rikard, er en Beckers-farge. Har lys antikk på de tre andre veggene. Veldig fornøyd! [:D]

Back
Topp