Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
HEISAN,JEG LESTE FOR EN TID TILBAKE ENETT SKRIV FRA ETT ELLER ANNET SOM ANBEFALTE SÅ SI HELE SVGANESPANANGERSKAPET FORDI DE HAR FUNNET UT AT DET ER GUNSTIG I FORHOLD TIL Å UNNGÅ/FOREBYGGE LEPPE/GANESPALTE. MENER DET STOD OM DET I EN FORENING FOR BARN MED DET..UANSETT SÅ FÅR MAN JO I SEG MYE NÆRING SÅ LENGE MAN SPISER RIKTIG,DET HOLDER VEL MED AT MAN TAR EN MULTIVITAMIN.[:)]
En stund før man blir gravid+de tre første månedene ja[:D]
samme har jeg blitt anbefalt,men hver gang jeg har vert hos legen så spør han meg strengt "du tar forsatt vitaminene dine??"[:D]så jeg har tatt multivitaminer meg folat hele svangerskapet.
Man skal helst begynne på det 1-3 mnd før man blir gravid+de første 3 mnd av svsk.Det te skal være nok for de fleste,men de som går på faste medisiner under hele svsk,må ta større dose og bruke det under hele svsk.Folsyre har faktisk vært litt omdiskutert på legemøter sa gynekologen min,mulig det ikke hjelper så bra for missdannelser som de trodde,men jeg har tatt de hele tiden jeg og bruker de ennå.Det skader hvertfall ikke[:D]