Folsyre?

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Tenker dere å ta folsyre lenger enn uke 12? Har tatt folsyre siden mars nå :-P er 10+3 i dag.. Kansje jeg skal ta til boksen er tom. Kanskje 15-20 igjen ;-)

Tar de til jeg glemmer de... Hahahha er vanedyr og gått på folsyre i over 7 år til nå... :-p hadde er opphold i svangerskapet med guttungen pga hypermessis (de kom bare på retur så var et høyst ufrivillig opphold)

Har over halve boksen igjen sikkert da jeg begynte på folsyre før vi begynte å prøve. Leste at du skal ta de i 3 månder før prøving så er jo på andre boksen.
Tar vel til det er tomt sikkert. Vil jo ikke kaste dem heller. Og de har gått ut på dato når det er snakk om nestemann :p

Jeg fortsetter til boksen er tom. Hadde et noe lavt nivå av folat fra før, så kjøpte den faktisk bare en uke før jeg visste at jeg var gravid.

Fikk anbefaling om å ta de lengre enn 12 uker sist.. Men begynte sent å ta dem begge gangene

Jeg tar til uke 12, gjorde det med storebror også da dette var anbefalingen da. Mine var ikke gått ut på dato og hadde akkurat nok til uke 12 :) Viss jeg først kjøper ny tar jeg nok ut hele svangerskapet.. Men tar multivitaminer og jeg mener det er litt folat der også?

Back
Topp