Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har spurt litt rundt og alt over 0,4 mg er bra, men ikke over 1 mg. Og når man blir gravid bør man gå ned til 0,4 mg, for for mye er ikle bra for ungen
Takk for svar Eg må til legen så fort eg blir gravid pga sv.diabetis sist graviditet.Så da skal eg spørre da
Overskuddet av folsyre skilles ut via urinen. Og det er ingen kontraindikasjoner ved å ta triobe, (som inneholder 0,8 mg folsyre), så jeg vil gjerne se hvor du har det fra at mer enn 0,4 ikke er bra for ungen?
Du kan trygt ta triobe ved en graviditet. Overskuddet av folsyre vil skilles ut via urin. Hvis du er usikker, se i felleskatalogen på triobe, og graviditet![]()
Trodde igrunn det var trygt med de B12 vitaminene mine da.Siden eg allerede har vært hos legen min for og måle sukkeret før vi startet og prøve.Han nevnte ikke noe om det og eg må jo ha B12 tilskuddet for og fungere :-(
Var vel mest om mengden var tilstrekkelig eg lurte på![]()
Jeg spurte både jordmor og farmasøyt når jeg var gravid, og fikk da beskjed om å gå ned til 0,4 når jeg var gravid og kutte ut tilskudd etter uke 12 om blodprøvene tilsa det. Så jeg har ikke noe link annet enn at du kan få ringe føden og apotektet.