Folsyre

Jeg sluttet i uke 13, måtte bare bruke opp tablettene :D (gravid-tilskudd)

Eg fikk beskjed av jordmor at man er annbefalt til uke 12, i svergie tar de det i hele svangerskapet. Men jeg skulle bare ta ferdig glasset. Trengte ikke kjøpe nytt hvis jeg ble rom før uke 12.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok, takk for svar ! Jeg har bare tatt omega 3 og folsyre tabletter jeg. Kanskje jeg bør ta litt multivitaminer også :)

Jeg tar lifeline sine for 2 trimester og utover :) Inneholder halv dose folsyre :)

Fikk beskjed om at det var 3 mnd før svangerskap og måtte slutte når jeg var ferdig med uke 12...så da gjor jeg det:-)

Jeg kommer og til å ta ekstra vitaminer og folat ut svangerskapet....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tar gravid kosttilskudd. Kjøpte ny pakke når jeg var 10 uker, fikk beskjed om at jeg kunne ta det som er beregnet fra andre trimester, der er det litt mindre folsyre, men det gjorde ikke noe fordi ryggmargen var allerede dannet :-)

Lille spire 06.06.14 <3

Kommer til å ta tablettene som er igjen, selv om jeg passerer uke 12, og så gå over på gravid-tilskudd, tror jeg

Jeg tok til glasset jeg hadde var tomt, og da var jeg 11+2:-)

Ringte jordmor idag for å spørre om folsyre. Har 25 dager igjen av multivitamintilskudd for gravide med folsyre, og hun mente at jeg bare skulle fortsette til det var tomt. Hun sa at det ikke er farlig å fortsette med folat etter 12uker, så jeg fortsetter til det er tomt i pakka jeg :)

Har prøvd å ta, men mesteparten har nok komt opp igjen..

Back
Topp