Folsyre

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Fint å bli minnet på å ta folsyre.. Noen som har vært flinke til dette i forkant av svangerskapet også?

Nå har jeg ikke testet positivt enda, men jeg bestemte meg for å ta et par grep mot en litt sunnere hverdag når vi skulle begynne å prøve på barn nr 3, så jeg har tatt folsyre siden begynnelsen av august. Det glipper sikkert en dag av og til, men jeg har mer eller mindre fått det inn i morgenrutinen min :)

Jepp. Har tatt kosttilskuddet gravid siden jeg slutta på ppillene i mai :)

aaaaaah :O:O Ikke begynt på det ennå:( doooh

*sparke seg selv i baken* Skal få kjøpt det denne uka :D

Hei :greet025

Jeg meldte meg inn i dag, vi starter med prøving nå. Siste mens 20.09 og EL en gang mellom 04.10 - 07.10. Tror termin da blir ca 28 juni om vi er så heldig å treffe på første!:) Begynte med Folat for 2 uker siden. Er det andre som har gode tips og triks for starten?:)

Begynte med engang jeg fikk skyggestrek :) Vi har ikke prøvd aktivt siden april egentlig

Jeg begynte med folat i mai, men nå har jeg gått over til en pakke med forskjellige vitaminer og mineraler som heter "gravid" :) Det er ment å tas når man planlegger å bli gravid og ut første trimester. Var 30% på dette da jeg var på apoteket i forrige uke for å kjøpe graviditetstest, så føler det var litt "meant to be" :p

Brukt folat siden juni jeg nå :) og fortsetter med det frem til uke 12

Har brukt folat ganske lenge nå. Men så har vi jo prøvd i 9mnd da. Greit og være på den sikre siden :)

Bestilt 2 pk for 69 kr på billige-tester.no :D da holder det akkurat til 12 uke :D:D

Det har jeg ikke begynt med enda nei. Får stikke på apoteket denne uken :) Takk for påminnelse.

Dere som tar kostilskuddet gravid (lifeline): Sist jeg fikk gravid så var det en tyggekapsel i dette kosttilskuddet. Har de bare svelgekapsler nå? (Isåfall; :D) Finner ikke noe info om tygging på pakken.

Back
Topp