Folsyre og 6 dager igjen :o)

Løvemamma2013

Glad i forumet
Idag kjøpte eg Folat på apoteket, og d er 6 dager til p-staven skal ut...

Spennende :o))

Står til med dere andre her da?
 
Her står det bra til, litt utålmodig eneste, he he. Synes dagene går såååå seint. Bestilte meg graviditetstester fra billigtester.no idag og krysser fingrene for at en spire har klart å feste seg. Men enda mange dager til en test kan være positiv, så jeg må nok menge meg med tålmodighet.
Må kjøpe meg folat på apoteket jeg også forresten, det var godt du nevnte det  emoticon.
Spennende tider for deg også i vente nå, når P staven skal ut. Jeg krysser fingrene for deg.
 


Linka_lill skrev:
Her står det bra til, litt utålmodig eneste, he he. Synes dagene går såååå seint. Bestilte meg graviditetstester fra billigtester.no idag og krysser fingrene for at en spire har klart å feste seg. Men enda mange dager til en test kan være positiv, så jeg må nok menge meg med tålmodighet.
Må kjøpe meg folat på apoteket jeg også forresten, det var godt du nevnte det  emoticon.
Spennende tider for deg også i vente nå, når P staven skal ut. Jeg krysser fingrene for deg.

Og eg fekk tips om kor eg kan kjøpe tester på nettet, så takk til deg også- og lykke til med testinga :o))

 
så bra ;D glad jeg kunne komme med et tips. Blir gøy følge med i IKM uke 4 tråden nå etterhert, om dt er noen som har klart å så en spire eller to, he he
 
Back
Topp