I Ikke i bruk Forumet er livet 12 Jun 2017 #1 Nå som du er gravid bør du ta folsyre-tilskudd og HER er grunnen hvorfor folsyre er så viktig!! Tar du folsyre? Les hele artikkelen her
Nå som du er gravid bør du ta folsyre-tilskudd og HER er grunnen hvorfor folsyre er så viktig!! Tar du folsyre? Les hele artikkelen her
Lil-17 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018 Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 13 Jun 2017 #2 Er det bare å slutte når en er 12+0? Har det ingen effekt etter desse tre første månedene? Spist på folat i 3 år, så blir rart å slutte
Er det bare å slutte når en er 12+0? Har det ingen effekt etter desse tre første månedene? Spist på folat i 3 år, så blir rart å slutte
COR Glad i forumet Snøfnuggene 2018 20 Jun 2017 #3 Lil-17 skrev: Er det bare å slutte når en er 12+0? Har det ingen effekt etter desse tre første månedene? Spist på folat i 3 år, så blir rart å slutte Klikk for å utvide … Aner ikke jeg. Men tror det er frem til uke 12 det er viktigst!
Lil-17 skrev: Er det bare å slutte når en er 12+0? Har det ingen effekt etter desse tre første månedene? Spist på folat i 3 år, så blir rart å slutte Klikk for å utvide … Aner ikke jeg. Men tror det er frem til uke 12 det er viktigst!
Tøttis Betatt av forumet 20 Jun 2017 #4 Denne gangen har jeg vært sååå flink å ta folsyre [emoji1360]