Follo mammaer!

Kråkebolla

Med en liten kråkebolle i ovnen
Hei alle mai mammaer :-)

Tenkte det var gøy å lage en slik steds-tråd for oss i Follo området også, har jo fått med meg at det er noen av oss her inne :-)

Begynner med å presentere meg selv:

Jeg er 24 år, bor med samboer og to hunder på Trollåsen(Kolbotn). Daglig er jeg i jobb, selv om jeg nå er sykemeldt 30 % for å få litt kortere dager pga ryggproblemer. Samboer er selvstendig næringsdrivende. Vi venter ei lita jente 20. Mai, og skal føde på Ullevål. :-)

Hepp!

Skauboer utenfor Ski sammen med gubben gjennom 10 år, der vi bor i et altfor stort hus som vi til nå bare har fått fylt med katter, fugler og andre dyr opp igjennom. Nå endelig, etter mange års prøving, er første barn på vei, og huset blir forhåpentligvis fylt med gråt og gurgling i mai en gang. Termin er 8. mai, det blir ei jente og vi skal på riksen.

Han er blitt gammel mann på 31 (Bare ELSKER å mobbe han :P), og jeg er fremdeles purung i 20 årene. (29 :-P).

Er på 50% svangerskapspenger på ubestemt tid pga manglende mulighet for tilrettelegging på jobb kombinert med bekkenproblematikk, uforklarlige besvimelser og ekstrem slapphet:P

Hepp!

Skauboer utenfor Ski sammen med gubben gjennom 10 år, der vi bor i et altfor stort hus som vi til nå bare har fått fylt med katter, fugler og andre dyr opp igjennom. Nå endelig, etter mange års prøving, er første barn på vei, og huset blir forhåpentligvis fylt med gråt og gurgling i mai en gang. Termin er 8. mai, det blir ei jente og vi skal på riksen.

Han er blitt gammel mann på 31 (Bare ELSKER å mobbe han :p), og jeg er fremdeles purung i 20 årene. (29 :p).

Er på 50% svangerskapspenger på ubestemt tid pga manglende mulighet for tilrettelegging på jobb kombinert med bekkenproblematikk, uforklarlige besvimelser og ekstrem slapphet:p

Hyggelig å "bli kjent" med deg! :-) Ser ikke ut som de andre Follo jentene her inne har sett tråden, for jeg vet hvertfall om 2 andre her inne som bor i området :-) Får håpe vi blir flere etterhvert!

Hyggelig å "bli kjent" med deg! :) Ser ikke ut som de andre Follo jentene her inne har sett tråden, for jeg vet hvertfall om 2 andre her inne som bor i området :) Får håpe vi blir flere etterhvert!

Jo, takk det samme :) Skal være et par til her ja! Får se om de kanskje henger seg på etterhvert :) Kanskje de har snødd ned. Hehe. Det er jo ikke akkurat LITE snø utover her om dagen!

Jo, takk det samme :) Skal være et par til her ja! Får se om de kanskje henger seg på etterhvert :) Kanskje de har snødd ned. Hehe. Det er jo ikke akkurat LITE snø utover her om dagen!
Nei det er endelig kommet litt snø nå ja! Jeg syns det er herlig :-) Jeg elsker snøen, og det samme gjør dyra. Ekstra deilig med langturer i marka da :-)

Jeg bor på abildsø i Oslo så er ikke follo jente, men er kronikken langt til verken Kolbotn eller ski akkurat!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, du er jo ikke langt unna da :-) Må gjerne bli med og skravle litt her!

Back
Topp