Folkens.....

Sharon

Elsker forumet
Hvor ville dere reist om avreise var i morgen, alt var pakket og klart.
Du hadde fått fri så lenge du ville og penger ingen hindring?

Med eller uten barn?
Og hvorfor akkurat dit?
Hvor lenge hadde du blitt?

usa...
florida eller noe sånt...
los angeles kanskje...
så en tur til hawai.....

ville hatt med meg ellie, men også barnevakt ... sånn at vi kunne tatt noen kvelder uten henne. :)

du da?

Da hadde jeg valgt USA. Står øverst på listen min.
Leid en bil og kjørt og kjørt for å oppleve mest mulig.

Du da?

Drømmeturen før var cruise i karibien, men etter å ha fått smaken på USA så tenker jeg litt samme vei som deg.

Ville dratt over til California først, måtte fått med meg los angeles og san fransisco. Er det ikke der det fengselet på den øya ligger også som de er på i the rock. Husker ikke hva det heter.
Las Vegas er jo også et must når jeg er på den siden.

Så hadde jeg tatt turen til Hawaii, måtte jo hatt litt øyhopping der da.

Så hadde jeg vendt nesa mot New York, for dit SKAL jeg tilbake, jeg er virkelig forelsket. Shopping og severdigheter, kino og cafebesøk.

Mini skulle vært med, ellers måtte jeg kortet ned turen til dagshopping i new york[8D]
Barnevakt hadde vært tingen.

Må bare si......
Jeg anbefaler alle å dra til New York, bedre sted finnes ikke, så ta muligheten om den kommer.
Ikke tro at om du booker hotell rett over broa fra manhatten at det er kort vei til byen, den blemma gjorde vi.
Og vi flirer av det den dag i dag[:D]

ORIGINAL: Sharon

Må bare si......
Jeg anbefaler alle å dra til New York, bedre sted finnes ikke, så ta muligheten om den kommer.
Ikke tro at om du booker hotell rett over broa fra manhatten at det er kort vei til byen, den blemma gjorde vi.

Ja det har jeg SÅ lyst til.
Men må ha god tid føler jeg, ville vært der ihvertfall en uke. Og helst uten barn, ihvertfall når de er så små.
Men ikke like lett å gjennomføre i praksis [;)]

ORIGINAL: eLLe*meLLe

ORIGINAL: Sharon

Må bare si......

Ja det har jeg SÅ lyst til.
Men må ha god tid føler jeg, ville vært der ihvertfall en uke. Og helst uten barn, ihvertfall når de er så små.
Men ikke like lett å gjennomføre i praksis [;)]

Det var siste turen vi hadde før jeg ble gravid. Ble enig om å ha en siste store tur før det ble familie.
Landet i new york, kjørte til canada dagen etter, for så og ned til new york å myse, hadde absolutt ikke god nok tid der nede, før flyet gikk videre til orlando. Etter noen dager der kjørte vi til the keeys og tok siste stopp i miami før hjemreise.
Vi fikk med oss mye hjem derfra til og med en ekstra passasjer, noe vi synes var veldig gøy.

Et sted det er varmt og godt, med luksussuite og eget badebasseng!!

Back
Topp