Folkens!

marlene87

Gift med forumet
Hvordan er kostholdet deres? [:D] Lurer litt på om jeg kanskje er litt for hysterisk når d gjelder hva som er skadelig å spise og ikke...[8D]

tenker litt på det, prøver å spise sunnere, og å ta litt vitaminer...

Hehehe, prøver å være litt flinkere enn vanlig. Noe som for det meste får veldig greit, for når jeg føler meg litt småsulten eller småkvalm så er det sjelden fymat eller godteriet jeg har lyst på. Blir jo litt av dette også, men prøver å holde det til lørdagene:-)

Er det noe sånt at kroppen "sier fra" om hvilken mat den vil ha eller ikke kanskje? Laget grandiosa til ungene i dag, og kjente at jeg overhodet ikke klarte smake på den engang. Kanskje lillevennen i magen som sier ifra at den ikke vil ha "juksemat"[:D]

På lik linje som før, og har så og si ingen matlyst[:'(]

spiser nesten alt jeg kommer over :p  har begynt å spise mye mer enn vanlig også. og mye sjokolade o.l.

når jeg er kvalm, tvinger jeg meg til å spise for å prøve å bli kvitt kvalmen.
ufffffff

ellers er det ingenting hysterisk. holder meg unna spekemat..
og passer på at kjøtt er godt stekt.

jeg tar en komplett graviditets tilskudd, med omega 3, skjellett vitaminer og folat og alt som en trenger, ca 4 tabeletter hver dag.

så prøver jeg å spise slik jeg alltid har gjort:)

spiser det jeg har lyst på, når jeg har lyst på noe. de siste dagene har jeg ikke hatt matlyst. Men passer på å ta vitaminer hverdag da [:)]

jeg sitter nå å spiser polly chillimix [8D] ellers er det littt tidlig for meg, men i går (før jeg visste om at jeg var gravid) fikk jeg akutt lyst på rømmegrøt, og det kunne jeg spise til middag hver dag første graviditet[:-]

ellers elsker jeg tørket kjøtt men det tør jeg jo ikke spise nå[:o] mener man skal holde seg unna det?

jeg spiser som vanlig jeg... [:D] nyter god mat i helgene og hvis jeg vil ha litt kos i uka.. så skjærer jeg opp litt frukt [:D]  nam ...vannmelon og jordær[:D]

Spiser dere nok da?
Har så dårlig matlyst på morran, men jeg presser i meg litt mat fordeom... hær går det mye i fruktsalat, yoghurt, lett og godt :)

jeg eier ikke matlyst i det hele tatt, er så sinnsykt plaget med halsbrann for tiden, så det eneste jeg greier spise/drikke er biola, youghurt og kanskje ett rundstykke med myye ost på[:D]

eller har jeg kaffe og cola kick[8D]

men jeg er flink og ta vitaminene mine da[;)]

tja, jeg forholder meg til de offisielle kostholdsrådene for gravide.

Røyker og drikker uansett ikke, og liker ikke kaffe, te eller cola... ikke liker jeg sånne myke oster, og de fiskene og måseeggene som det er "forbud" mot spiser jeg heller ikke til vanlig, mao, jeg dropper spekematen, ellers som normalt. dog som normalt altså fordi jeg uansett ikke spiser det vi ikke skal spise.

her gjøre jeg ikke noe særlig spesielt bortsett fra å prøve å ungå kaffe å cola (merker at kaffe hindrer kvalmen min [8|] mens cola som skal hjelpe mot kvalme gjør at jeg berre må springe å kalle på elgen [:@]

Kosthold Aldri hørt om...[:-]

Her sklir den det som kan bli nede...Og spiser for det meste det jeg selv vil og har lyst på...[:-][8D]

Spiser det eg føler for! Matlysten min er på bunn, så orker rett og slett ikkje å tenke på ka eg pytta i meg[8D]

men altså, drikker melk, eplejuice og vann. Også spiser eg grovbrød med leverpostei på, også spiser eg vanlige middager og yoghurt! Det er det som går igjen hos meg fortida, så TROR ikkje at det er det værste eg pytta i meg[:-] (haha, nå vet dere det[8D][X(])

Back
Topp