Folk!

SkogHuldra

Forelsket i forumet
Mottar nesten hver helg meldig fra ei som ønsker å droppe 7 åringen sin til meg... ungen går på samme trinn som min datter, men ikke samme klasse. De er ikke "venner" på skolen. Jenta mi sier de leker med helt forskjellige ting..

Oppfatter det hele som bakfyllbarnevakt oppdrag. Har til nå hatt unnskyldninger: der vil si at vi ikke har hatt anledning. Men i dag kjente jeg at jeg ville prioritere mine egne barn der vi laget lussekatter og monterte pepperkekehus. Dette var da nok til at senga står å roper, og kvalmen er i grenseland til å mate dassen...

Har ikke svart på meldingen heller denne gangen. Hun VET jeg har et tungt svangerskap, og virker å gi blanke i det, for å få barnefri så hun kan farte på fest og renne på ting med sin nye kjæreste... vi snakker om ei som er 40+ med flere barn. Skulle tro man vaks i seg litt forståelse!! :confused: :eek:

Jeg har en oppfattelse at mange folk i 40 årskrisa oppfører seg på den måten. Det er trist for det går jo utover barna. Alkohol er skumle saker når man ikke klarer å begrense seg :-( og det er absoludt ikke greit å prakke barna sine over på andre voksne i tide å utide!!

Syns synn i jenta som skal settes bort til meg som hun ikke kjenner, og sammen med min datter som heller ikke kjenner henne så godt... hadde ikke villet gjort det mot mine barn

Desverre er mange i den alderen sånn. De skal liksom finne seg selv. Det er det verste jeg hører, kjenner folk som har skilt seg for å liksom finne seg selv.

burde man ikke finne seg selv før man for unge? (Derfor jeg er litt sein på dette oppdraget;) *smiler*

Nå tenker jeg ikke på deg - nå som du har et tøft svangerskap og nok å holde fingrene i.
Men på jenta stakkar. Kanskje har hun ikke så mange venner heller? Og kanskje en tøff hverdag... Nå kjenner ikke jeg historien. Men fikk litt vondt av henne. Håper hun fikk en god dag i alle fall.
Og at du og din familie også hadde det fint :)

Jeg tenker også på henne. Men vet at hun stadig er til sine to venninder i helgene. Regner med de hadde takket nei til besøk i dag, og da er det sånn at mora spør videre. Har selvsagt dårlig samvittighet også for å ikke ta imot besøket. Men jeg føler det hadde blitt rart og at jeg ikke orker- rettbog slett... Min datter er av slaget som gjerne leker med alle, men syns det var rart om hun skulle komme i og med at de ikke leker sammen på skolen. Som hun sa så er hun alltid sammen med to andre i samme klasse som seg. Hun virker også å ha det bra på skolen og går aldri alene.
Når det er sakt så er jeg i sånn form nå at mannen er lekekompis på loftet med nr 1 og 2 mens jeg sitter pladask i godstolen og har ikke tenkt på å gjøre så mye mer enn det i dag...

Back
Topp