Folk tror vi er gal..!

to små englebarn

Forumet er livet
Min samboer er snekker og driver eget firma. Han har bygget helt nytt hus til oss (er snart 2 år gammelt), men nå vil han selge og bygge nytt 30 min lenger unna. Vi har sett på ny hustype i katalog som er dobbelt så stort som dette, mener det var et boareal på 314 !

Jeg som elsker interiør og dill dall sitter jo her å sirkler...
Kan noen dunke meg hardt i hodet !!

ORIGINAL: 3 *små engler*

må du slutte!!![:D] jaj, dersom dere har råd og tid til det så hvorfor ikke.... men er vel ingen vits dersom deres trives?? tenker bare at jo større det er jo mer er det og holde orden på...[:D]

hehe.. ja sant nok.. du som er kjent så har vi tenkt å bygge på Vikse. Får gratis tomt, sambo bygger huset, min bror er eletrikker så det sier seg selv at da har vi råd til å bygge større + at vi tok opp lån på 1.3 for dette vi bor i nå, men har jo betalt ned en god del alt.. selger vi kommer vi nok til å få rundt 3 mill for dette huset her i skåredalen [:D]
Men minuset er at husvasken tar lenger tid. Kan jo skaffe meg vaskehjelp å sende rekninga til deg. Dere på karmøy lever jo alle på fete lønninger!

Hehe.. Hvis dere har råd til det, er det vel ike noe problem nei! Ikke det at jeg noen gang har sjanse til noe slkt![;)]

Visst dere har råd til det, lyst til det og glede av det så:

Bygg nytt hus

Over 300 kvadrat, det er stort. Teikninger bilder få sjå då...

[:D]Dunk dunk!!Det er jo så sinnsykt kjedelig å flytte

Dette er huset vi går å tenker litt på.
Boareal 314. Nede: Dobbel garasje, bod,vaskerom, bad,kjøkken, spisestue,1 soverom. Oppe: 4 soverom, loftsue, bad, badstu.

Huset ser sånn bobb bobb ut, men er veldig prakrisk!

smak og behag[:)]
liker ikke så store hus jeg[:D]
maaax 180 kvm her,ja(blir husredd i store hus[&:])

Back
Topp