Folk tror at jeg er full!

Jaybird

Gift med forumet
Haha. Jeg var kjempe redd for at folk skulle finne det ut på pappas store 50årsdagsfest i dag. masse familie og venner osv. Men av en eller annen grunn trodde de fleste at jeg hadde fått nok å drikke XD.

Så da hjelper det å stå å hyle fotballsanger sammen med andre og hjelpe til i baren. Hehehe

Ingen som undret seg på at de ikke så meg drikke, de bare regnet med at jeg hadde gjort det, siden jeg var i et godt humør=P

Ha ha sånn gjorde jeg på jobbtur til København denne uken. Danset og lo med de andre og drakk strawberry daquari uten alkohol på kveldstid.

Hahaha!! så moro[:D][:D][:D]

ha ha, godt jobba! [:D]

Er jo utrolig hvor lite overssikt man har når det er en så stor fest. Tror ikke det hadde gått om jeg hadde vært på fest med 10 venner, lissom. Men glad det fungerte i dag:D

Vet ikke om det er positivt eller negativt at folk som kjenner deg, mener at du er full. Men er jo lett å adoptere stemingen da;)

Hihi, så gøy[:)]

hihi grei måte å ikke svløre det på:))
Skal selv på personalfest med jobben å gubben skal være med så blir spennende å se hvordan det skal gå:))

arti, men det der no litt sånn at er man i godt humør så tror e fleste at man er full[8D]

ORIGINAL: mokkenikke88

haha drit bra[:)]

ORIGINAL: trollefamilen89

hihi grei måte å ikke svløre det på:))
Skal selv på personalfest med jobben å gubben skal være med så blir spennende å se hvordan det skal gå:))

Jeg fjernet merket på Munkholm flasker, og drakk det. Men sambo hadde en veldig fin ide. At en kunne fylle opp tomme ølflasker med vann. Så når han var ferdig med en ølflaske, fikk jeg den og drakk vann=)

Haha, så bra[:D][:D]

Back
Topp