Folk er snåle.........

hyggli

Forelsket i forumet
Må bare fortelle det mest vanvittige som har skjedd på lenge.

For en tid tilbake la jeg og mannen min ut et så kalt "gullnummer" på finn.no for salg. Det var bare en tullegreie- la det ut til 50 000kr[:)].
I går fikk vi faktisk mail fra en som var intr i å kjøpe det[8D]. Han sa han kunne betale 10 000kr for det!!! Mon tro om vi får solgt det og til kanskje noe høyere pris................. Hi hi.....

Folk er jo bare sinsykt gale!!

ORIGINAL: assa85

Ja folk er rare...Men kanskje eg er dum nå...Men hva er gullnummer for noe?

Nei da langt derfra. Gullnummer er telefonnr som er enkle å huske/lære. Som dette her er: 91004500. Det er en hel egen side med sånne nr på finn.no. Trodde bare ikke at folk virkelig var så intr at de betalte i dyre dommer for det...............

ORIGINAL: SecondTimeAround

Hehehe, jeg har også et gullnummer ute til salgs på finn... [;)] Men mitt er litt enklere og har det ute til høystbydende over 30 000,- Ikke fått noen intressante bud enda da... Men har en kompis som jobber i telebutikken, og han sier at så lenge man er tålmodig kan man tjene myyyyye penger på slike nr. Det var et bra nr. så jeg hadde rådet dere til å vente til over nyttår og så legge annonsen ut på førstesiden i 3 dager. (Koster 100,-) Da får man mange flere treff, og flere folk ser annonsen... I Januar tar nemlig alle bedrifter ut årsoppgjør, og overskuddet blir brukt til slike ting [;)]

Tusen takk for tipset. Vet ikke helt hva vi kommer til å gjøre nå. Ha ha det ble plutselig vanskelig dette[8|].

Satt akkurat og funderte på om jeg skulle tegne noen flere tlf abo for å se om det er flere så kalte gullnr der ute. Kan jo bli en fin ekstra intekt når jeg alikevel skal være hjemme fra jobb.............
Jeg trodde heller ikke at folk var så rare, men der tok vi visst feil[:)]

Back
Topp