Folk er frekke asså! *link til finn*

Kan nok ikke ha kosta så mye ny noen plass. Emmaljunga har ganske klare regler på at prisene skal være like mener jeg!
Blir så irritert når jeg ser sånt asså[:@][:@]

ORIGINAL: Lone_mor

hvorfor har hun skrevet ny pris 5400 tru.. kan den være så dyr på noen butikker?

Tvilsomt, de selges nok for noelunde den samme pris uavhengig av butikkene.[:)] Dette er nok bare ei som er ute etter å lure folk.

ORIGINAL: Shopoholic

Skulle nesten tro hun tok feil av scooteren og ceroxen, ceroxen ligger jo på den prisen der..

tenkte jeg og, at hun ikke husket hva vognen sin het, fant scooteren på emmaljungasiden og såg den lignet og lånte bildet og tror vognen hennes heter scooter.....

ORIGINAL: Black Beauty

Skulle nesten tro hun tok feil av scooteren og ceroxen, ceroxen ligger jo på den prisen der..

tenkte jeg og, at hun ikke husket hva vognen sin het, fant scooteren på emmaljungasiden og såg den lignet og lånte bildet og tror vognen hennes heter scooter.....

Får håpe det er det som har skjedd!

ORIGINAL: Line og mars snuppe

ORIGINAL: Black Beauty

Får håpe det er det som har skjedd!

ja, for uansett er hun nå "hengt ut" her på bv........

jeg skrev mail til finn, og til henne....

håper dare hun har gjort feil altså...

ORIGINAL: ~Rosa~

Jeg har ofte skrevet mail til folk på finn.no som tar mer for en ting brukt enn den koster ny i butikken....
Skulle nesten ønske det var mulig å kommentere annonser, så en kunne kommentere slike ting og advare folk mot å gjøre feil... men jeg skjønner at det ville blitt surr...

Savner også sårt et slags kommentarfelt, har ofte sett folk som selger brukte ting til mer enn nypris. [&:] Jeg er glad jeg er vant til å bruke nettet og sjekker nypriser før jeg tråler finn.no etter brukte ting.

Mange som overpriser. Så i går noen som solgte basson fleece vognpose, brukt til 550 kroner... Jeg har maken, og den kostet 220 på nettbutikken til ringo...

Hun bor faktisk i tromsø.. Kanskje jeg skulle dra å se på den hahaha[8D]

Back
Topp