folk e syyyyyke

back to basic

Forumet er livet
VIP
stakkers simba..
http://www.ba.no/nyheter/article5185545.ece

blir dårlig her jeg sitter no...

ennå en grunn til å la kattene mine være innekatter...

Huff syke folk!![:@]

Men min personlige mening er at katter ikke skal være innekatter.

ORIGINAL: maltesers

Huff syke folk!![:@]

Men min personlige mening er at katter ikke skal være innekatter.

her jeg bor nå er det klin umulig å la kattene gå ute, har en høyt traffikert vei rett utenfor stuen, og er ikke det beste miljøet for å være dyre eier i dette området heller. (finnes mange rare folk som tar dyrene som kommer forbi deres terasse og avliver de, dyrene kommer rett og slett på feilt sted til feil tid)[:(]
opprinnelig skal de få ute livet når vi flytter her fra og litt vekk fra byen...

uff... folk som gjør slikt, burde få fengsels straff... synd vi ikke har dyrepoliti her i norge...

da jeg var lita, måtte vi avlive ho katta vår, som nettopp hadde fått kattunger. For noen hadde putta en stor pinne i rompa hennes. Analen hennes var helt sprengt og hadde pinne rester i seg[:(][X(][8|] hun lå halv dø på trappa når jeg kom hjem fra skolen(10 år gammal) ringte mamma for hun var så rar. mamma kom hjem etter en halvtime og da var hun nesten borte i armene mine... Og hun blødde kraftig fra rompa[X(][:(] Så mamma kjørte i nesten 100 til legen og der fikk hun bare ei sprøyte og så tok legen bilder og åpna henne for å se hva som var hendt[&:][:(][:@]

Glemmer aldri den dagen... Og vi vet heldigvis ikke hvem de syke folka er... For hadde mamma og jeg finni ut hvem det var... Hadde de hatt et svært tre oppi ræva!!!

Back
Topp