Folikkelstørrelse

Håpersåinderlig

Flørter med forumet
Jeg har gått på femar fra dag 3-7 og er på dag 10 i dag.
Ul kontroll i dag visste at største eggpose var ca 11 mm, noe som er lite i forhold til hva det har vært tidligere sykluser :/
Gyn mente at den var alt for liten til at det kunne skje noe denne syklusen.
Er det noen andre som har hatt så små eggpriser, men likevel fått el og evt når fikk dere el?

Kjenner jeg er oppgitt og trist over hvordan kroppen jobber, ønsker bare å komme i gang igjen.

Håper noen har noen trøstende ord til meg :)

Ehh... Jeg vet om mange som har sen eggutvikling også med Letrozol/Femar, og det kan absolutt bli baby av et sent egg også. Så sær ting av gynekologen å si. Vi er ganske mange som ikke følger tekstboken for eggløsning og mens-syklus.

Jeg krysser fingrene for gullegg under utvikling hos deg nå! :)

Skal du ha ny UL om en snau ukes tid?

Jeg har gått på femar fra dag 3-7 og er på dag 10 i dag.
Ul kontroll i dag visste at største eggpose var ca 11 mm, noe som er lite i forhold til hva det har vært tidligere sykluser :/
Gyn mente at den var alt for liten til at det kunne skje noe denne syklusen.
Er det noen andre som har hatt så små eggpriser, men likevel fått el og evt når fikk dere el?

Kjenner jeg er oppgitt og trist over hvordan kroppen jobber, ønsker bare å komme i gang igjen.

Håper noen har noen trøstende ord til meg :)

Jeg har iallefall fått beskjed om at jeg må ha eggpose på minimum 18 mm for å kunne sette eggløsningssprøyte. Men du får kanskje ny UL over helga? Egget kan jo ha utviklet seg fint til da[emoji4]

Back
Topp