Folat!

Folat har jeg tatt nesten ett år, i tillegg tar jeg multivitamin- og omega3-tabletter :)

Tatt gravidtab. siden mai.
Ble anbefalt i går å drikke rødbettsaft for å få opp blodprosenten, men den taklet jeg rett og slett ikke! Det verste jeg har smakt! Både konsistens, smak og lukt var grusom..
Noen andre som har erfaring med Rødbettesaft?

jepp det har jeg. er så flink så hehehe
tar multivitaminer og trankaplser (de må ta på kvelden for jeg blir så uggen på morgen)
tihi

Hei Vårmamma [:)]
Hva annen medisin er det du bruker , hvis jeg kan spørre , jeg er hjerteoperert og har dermed litt høyt blodtrykk , har fått beskjed om å bruke medisinen Trandate . Er det noe slikt du tilfeldigvis bruker , og har evt andre erfaringer med denne medisinen ?

Jeg har tatt Folat og Omega3 ca 1 mnd før spiren satt og gjør det ennå.
Regner med at jeg forstetter med det så lenge som mulig. Det sies at man
skal ta Folsyre i 3 mnd, men det gjør ikke noe skadeå ta det lengre.
Jordmora sa til meg sist at det også er godt får håret vårt å ta folsyre[:)]

ORIGINAL: Serine sin mamma

ORIGINAL: exene

Tar vitaminene for gravide fra Nycomed. Mulig det bare er meg, men virker som magen reagerer og blir løsere av dem. (beklager opplysninger.hehe) Har bare brukt dem i 3 dager så får se om det går seg til:)

hehe her er det stikk motsatt[&:][:)]

Hehe kan jo hende det bare er i begynnelsen:)

Nope.. Skulle kanskje gjort det, men.. Gjorde det ikke med de andre, så det går vel bra denne gangen også.. [8|]

Jeg tar de tablettene som er ferdig laget dagsdoser av.. kjøpt på apoteket.. Er omega 3, folat og noen mineraler..[:D]

Back
Topp