Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kor lenge må vi drive å ta det..? Syns å huske det var til veke 12..? [8|] Noko anna vi bør få i oss..? Vitamin og mineral..? Eg har fått time med lege den 22.08. Kan vere greit å ha litt oversikt over kva eg treng fram til det! [:)]
jeg har bare tatt folat frem til nå. nå er det slutt,og trengte ikke å kjøpe nye sa legen min. er viktigst under begynnelsen av svangerskapet...
men tror jeg skal ta et sånt tilskudd med masse vitaminer,kan jo ikke skade akkurat
For mye vitaminer er faktisk IKKE bra.
Hvis man ikke vet om noe man mangler er det ikke nødvendig.
Snakket om dette inne på januar klubben også.
Snakk med lege eller jordmor.
Tar bare tran kapsler jeg.
Jeg tar vel folat til det ikke er mer igjen, ser ikke ut som det er så lenge til nå. Ellers tar jeg Omega 3 multi. Fortsetter vel med det så lenge jeg gidder, de smaker vondt :-/
Damen på apoteket anbefalte det da jeg var på akoteket en gang i tidlig uke 5 og hvisket "jeg er gravid, skjønner du". Virker så lenge siden nå [;)]
Jeg måtte ta folat gjennom hele svangerskapet med nr 2. Hadde altfor lav blodprosent og kroppen min ville ikke ta opp jern på vanlig måte. Fikk til slutt reseptbelagte folat-tabletter. Denne gangen er % min mye høyere og jeg passer litt bedre på hva jeg spiser. Spis mye c-vitamin, gjerne naturlige og ikke i tablettform, det vil hjelpe kroppen din med å ta opp jern[:)][:)] Det er bedre å få i seg vitaminer og mineraler gjennom maten. Det er det mest naturlige[:D]