Folat

Moi77

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Husk å ta Folat, jenter! Selv har jeg kjøpt den pakken med Gravid-vitaminer i :joyful:
 
eg hægår på omega tabeletter og folat. når eg har brukt opp omega tabelettene kjøper eg sån gravid pakke. og når termin nærmer seg skal eg kjøpe amme pakke og ha me på sykehuset til etter fødselen
 
Gått på folat siden januar :p nøye planlagt dette..:oops:
 
Går på folat, men tenker å kjøpe den Gravidpakken fra Lifeline, ser de har både kalsium og vitamin-D som er anbefalt å ta under svangerskapet.
 
Tar omega 3 med multi vit og folsyre i tillegg:)
Blir kvalm av de gravidpakkene..
 
Jeg klarer ikke de folat tablettene i gravid pakken. Den smuldrer veldig opp liksom. Blir kvalm av de. Altfor store for meg å svelge. Fant noen andre folat som var mindre som jeg tar i stede.
 
Jeg klarer ikke de folat tablettene i gravid pakken. Den smuldrer veldig opp liksom. Blir kvalm av de. Altfor store for meg å svelge. Fant noen andre folat som var mindre som jeg tar i stede.
Enig. Deler de i to også bare tar jeg masse vann så går det bra :p
 
Har tatt folat en stund siden jeg har prøvd en stund. Har igjen fra forrige graviditet:)
 
Takk for påminnelsen! Må ut og kjøpe. :)
 
Viktig å huske. Glemte i morges.. Denne gangen skal jeg ikke ta gravid-pakken, men spise mye sunn, variert mat. Sist tok jeg pakken, men hadde veldig dårlig kosthold.
 
Back
Topp