Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Samma her... har tatt den mulitivitaminen, men droppa 3 av tablettene men blir dårlig av den med folat i også, må til apoteket å finne en annen type..ja prøve det.
Jeg brekker meg vel bare jeg tenker på å ta den. Haha. Så er ikke det å svelge den lille pilla som spiller en rolle uggh..
Husker jeg spurte legen om den kunne gi kvalme sist, han sa det ikke var tilfelle. Med en gang jeg sluttet på den forsvant 50% av kvalmen. Endten stemmer det at den er kvalmende for mg, om ikke er mye av kvalmen selvpåført psykisk
Haha huff..
Jeg tok folat litt av og på før jeg ble gravid, men tok det hver dag fram til uke 8-9. Vært litt sløv de siste ukene.. Men er det ikke viktigst fram til uke 6-7 med tanke på å forebygge ryggmargsbrokk?
Passet på å ta den hver dag den perioden det stod at folat var ekstra viktig var vel uke 5-6 det stod på babyverden. Da lukkes ryggen. Tatt den helt frem til for etpar dager siden. Men får vel manne meg opp og ta den. Prøve ta den på kvelden istede. Selv om det er da jeg er kvalmest.
går greit å svelge den, kan ta 4 5 tabletter i en gang, så det gjør ikke noe. og tar det etter jeg har spist litt, på kvelden når jeg er mist kvalm, men går en liten stund etter at pillen er svelgt så kommer en hinsides kvalme uten like :s
Sliter med samme her også... Noen dager kommer alle tablettene opp igjen relativt raskt, så jeg vet ikke hvor mye folat jeg har fått i meg de siste par ukene