folat :)

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
dere som er passert 12 uker.. har dere sluttet å ta folat? eg tar forsatt.. er 13 i dag.. husker ikkje ka eg gjorde forje gang, men tenker det ikkje kan skade å spise opp boksen;)

Jeg stoppet da jeg kom til uke 13, da er jeg sikker på at jeg er kommet langt nok. Men det skader jo ikke å spise opp boksen, men heller ikke nødvendig da alt er ferdig utviklet og baby bare skal vokse herfra og ut ;)

Eg fikk beskjed fra legen om at eg måtte ta 2 til dagen for jeg hadde for lite i kroppen.. så eg har fortsatt til no hvertfall.. får høre med JM på tirsdag om eg skal slutte . :) da e eg 15+1.

Jeg er 15+3 og fikk brev fra legen igår om at jeg må fortsette og ta,dobbel dose fordi jeg har forlite i kroppen...

Tok hele svangerskapet sist fordi legen sa at norske kvinner ofte manglet folat. Tar enda denne gangen også, men vet ikke om jeg gjør det samme denne gang også. Skader iallefall ikke.

Jeg stoppet nå, da jeg var tom. Spurte legen, da jeg mente å huske man skulle ta ut første trimester. Hun sa man egentlig bare trengte til uke 7, og at jeg ikke trengte mer.

hmm er jo bra om legen gir beskjed om man mangler:) får høre med han neste gang eg skal inn;) 

Jeg tar Lifeline for 2trimester og ammeperiode. Der er alt i. Føler på kroppen at de funker!

MamsTW skrev:
Jeg tar Lifeline for 2trimester og ammeperiode. Der er alt i. Føler på kroppen at de funker!

Hva er Lifeline?

Tante Catti skrev:

MamsTW skrev:

Hva er Lifeline?

Merket på en vitamin pakke for gravide og ammende. Før hadde de kun for 1 trimester, nå har det kommet en pakke for resten av svangerskapet + ammeperioden. Er en dagsdoser med 4 tbl. Utrolig greit, så får en i seg alt :-)

Back
Topp