Martine Elida
Blir kjent med forumet
er det noe alle tar?
jeg tar det nemmelig ikke :S wæææ?
jeg tar det nemmelig ikke :S wæææ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
de har egne gravid-piller med omega3/6, multivitamin og folat som anbefales tatt de tre første månedene... Disse inneholder mindre s-vitaminer og er anbefalt for oss i første trimester.. Ikke spesielt dyre heller, så de tar jeg :) best å være på den siste siden:)Cilen skrev:
Ja, har tatt folat hele tiden. Har de gravid-pillene, så der får jeg i meg alt som er anbefalt av vitaminer til gravide 1 trimester. Man skal ikke ta mulitivaminer og tram sammen når man er gravid. Det er altfor mye a-vitamin, noe som kan skade fosteret.Messy skrev:
Selv om foreldre og besteforeldre gjorde ting anderledes, så er det en grunn til at helemyndigheter har endret på ting og kommer med anbefalinger. Forskningen har utviklet seg, og man vet mye mer nå enn tidligere. Man trenger ikke utfordre babyen sin helse med å feks spise mat som ikke er anbefalt bare fordi man selv har så lyst på det - jeg klarer fint å holde meg unna mat som ikke er anbefalt når man er gravid. Det er kun snakk om noen mnd i livet mitt :)