Folat!

martesofie

Glad i forumet
Har dere begynt å ta folat? Jeg har ikke fått begynt enda, og stresser litt nå.. Må reise til byem for å få kjøpt det og har ikke hatt mulighet enda... Får jeg ikke noen til å kjøpe det for meg, må jeg nok reise innover i morgen... Ønsker jo det beste for den lille i magen :)

Ja, Gravid-fra apoteket heter det jeg tar. :)

Gullungene til M! skrev:
Ja, Gravid-fra apoteket heter det jeg tar. :)

De jeg tok sist og tenker og ta nå også! Skal prøve å få reist inn i morgen å få kjøpt de :) Gleder meg ikke spesielt til de tyggetablettene da.... Husker med skrekk og gru alle de morgenene jeg sto og brakk meg over vasken og spiste de :p Måtte ha et glass med saft rett ved siden av, slik at jeg kunne tygge fort fort, for så å drikke masse saft... Ble en del brekninger ja :p usj!

Har allerde knasket folat i 3-4 mnd så har snart tømt et glass, så må ut å kjøpe et nytt =)

Du trenger ikke kjøpe tyggetabletter hvis de smaker vondt. Kjøp vanlige folat tabletter som du svelger med vann, jeg tar de på kvelden når jeg ikke er så kvalm, rett før tannpuss ;-)

Var på apoteket og kjøpte i går.
Selvfølgelig kom det ei venninne inn akkurat i det jeg tok det fra hylla, så en smule avslørt

Jeg har tatt det fra vi begynte å prøve i november. :)

Ja, har tatt siden september..når jeg ble gravid da.

Tyggetabletter? Folat?? Jeg svelger de bitte små jeg kjøpte på apoteket jeg.... har tatt de i tre måneder nå, må kjøpe nytt ;)

Lambi skrev:
Tyggetabletter? Folat?? Jeg svelger de bitte små jeg kjøpte på apoteket jeg.... har tatt de i tre måneder nå, må kjøpe nytt ;)

Ja, i de gravid vitamin eskene så er det 3 forsjellige tabletter (om jeg ikke husker feil) og en av de er en tyggetablett :) Ikke spesielt glad i den, men den går ned! Og da får jeg i meg de andre vitaminene som kan være viktig også :)

Så flinke dere er som har tatt så lenge!! Jeg ble gravid med engang vi pratet om at vi skulle prøve, så rakk egentlig ikke å tenke så langt en gang.... :p

Ja, gravid fra lifestone bruker jeg

Har Folat tabletter som jeg bestilte sammen med noen tester fra billigtester.no :)

Ehmm... jeg tar 'lifeline care' Gravid fra apotek1, er det en tyggetablett oppi den?
Det har jeg ikke fått med meg isåfall :P

Begynner idag.

Back
Topp