folat

lolalilla

Flørter med forumet
de gangene jeg har glemt å at folat på morran (kvelden i steden) og alle de andre vitaminene mine..

Har jeg vært mindre kvalm [;)][;)]

ta folatet og kutt ut de andre vitaminene... se om det er det som hjelper..
for folat er viktig at blir tatt...

tar alle vitaminene mine.. men når jeg tar de på kvelden er jeg mindre kvalm...
var egentlig ment som et tips til de som sleit med kvalme og tok folat og vitaminer på morran [;)]

Takk for tipset!![:D] Var så dum at jeg tok trankapslene mine til frukost i dag...[:'(][:'(] Hat gulpa på tran i hele dag og spydd noen ganger...[:'(]

Samme erfaring har jeg gjort meg. Fungerer bedre å ta alt på kvelden.
Blir fortsatt uvel, men ikke så ille [:)]

da skal jeg jammen meg ta det på kvelden i stedenfor, takk for tipset[:)]

ORIGINAL: Sienna3

Takk for tipset!![:D] Var så dum at jeg tok trankapslene mine til frukost i dag...[:'(][:'(] Hat gulpa på tran i hele dag og spydd noen ganger...[:'(]

Det finnes trankapsler som ikke løser seg opp før de når tarmen, da slipper du å gulpe transmak! kjenner ingenting[:D] de er litt dyrere, men er virkelig verdt det!

Mitt tips er å ta de på kvelden- til et glass med appelsinjus. Kjenner ingenting av den ekle smaken da[:)]

Dette må jeg si meg enig med også. Jeg tar vitamintabletter med folat og er absolutt bedre når jeg tar de på kvelden.

det var bra tips. jeg tar lifeline vitam, mineral,folat og omega3 og jeg tar det på en gang ikke rart jeg blir rar i magen og småkvalm etter det:) hehe

Back
Topp