Ho Mor Forumet er livet 4 Jul 2011 #2 Folat tar jeg. Men tran? Ikke fa@''n!! Men tar krill kapsler da
Exentrica Forelsket i forumet 4 Jul 2011 #3 Tar folat jeg også, men har ikke en sjanse i havet til å ta tran! Sliter med halsbrann om natta, og har ingen planer om å ha transmaken i retur
Tar folat jeg også, men har ikke en sjanse i havet til å ta tran! Sliter med halsbrann om natta, og har ingen planer om å ha transmaken i retur
T Tesro Betatt av forumet Julibarna2014 4 Jul 2011 #4 Klarer ikke tran. Er det noe spesielt det skal forebygge? Kanskje jeg må tvinge det i meg? Men folat har jeg tatt siden jeg sluttet på pillen :)
Klarer ikke tran. Er det noe spesielt det skal forebygge? Kanskje jeg må tvinge det i meg? Men folat har jeg tatt siden jeg sluttet på pillen :)
M min engel Forelsket i forumet 4 Jul 2011 #5 Forskning har vist at mødre som tok tran under svangerskapet fikk smartere unger en de som ikke gjorde det.. Ungene var flinker konfliktløsere,tenkte mer logisk og hadde bedre hukommelse... Eg hater selv tran ,så tar kapsler hver dag.
Forskning har vist at mødre som tok tran under svangerskapet fikk smartere unger en de som ikke gjorde det.. Ungene var flinker konfliktløsere,tenkte mer logisk og hadde bedre hukommelse... Eg hater selv tran ,så tar kapsler hver dag.