Folat og multivitaminer

Bolina

Andre møte med forumet
Når sluttet dere på folat? Er 12+4 i dag og har nå ingen piller igjen.
Er det lurt å gå over til andre multivitaminer som f.eks Nycoplus Mamma?

Når sluttet dere på folat? Er 12+4 i dag og har nå ingen piller igjen.
Er det lurt å gå over til andre multivitaminer som f.eks Nycoplus Mamma?
Jeg byttet over til Nycoplus Mamma da jeg gikk tom for Nycoplus Gravid ca uke 12 [emoji5]

Samme sol Ella30 :)

Liker godt at hver remse er merket med ukedag da kan jeg enkelt sjekke om jeg har husket å ta de. Tar de spesielt pga omega 3 nå i vintermånedene. Resten er sikkert unødvendig for min del, men tar de likevel.

Jeg er på boks nr to med Gravid, men bytter til Mamma når den er tom

Jeg er på 11-6 i dag, tenker å fullføre boksen med folat - tror jeg har igjen til 2-3 uker. Etter det fortsetter jeg med andre vitaminer + omega-3. Bruker ikke multivitaminer akkurat nå, men tenker å kjøpe det igjen snart. Men ikke de gravid/mamma-eskene, for de tablettene er altfor store for meg.

Min folatboks er også akkurat tom. Jeg er 15 uker idag, så det burde vel gå greit. Nå tar jeg trantabletter og multivitaminer. Kanskje jeg skal sjekke ut Nycoplus mamma istedet

(Sniker)

Ingen grunn til å slutte. Du bør fortsette å ta folat ut ammeperioden. :)

Jeg er på 11-6 i dag, tenker å fullføre boksen med folat - tror jeg har igjen til 2-3 uker. Etter det fortsetter jeg med andre vitaminer + omega-3. Bruker ikke multivitaminer akkurat nå, men tenker å kjøpe det igjen snart. Men ikke de gravid/mamma-eskene, for de tablettene er altfor store for meg.
Sliter med samme problem... hvilke multivitaminer er «små nok»? :)

Jeg er 12+2 og kommer til å ta ferdig boksen med tomat, 2-3 uker igjen.
Bruker "vanlige" mulitvitamin og omega 3 denne gangen, men veldig kjekt med de mamma tabl. som er på ukebrett. Lett å følge med om man har husket dagens tabletter og ikke minst "godt å kaste enda en uka" når brettet er tomt. ;):D

Back
Topp