fobier

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
hva er du redd for?

flere valg tillatt.

glemte å trykke flere valg.[:D][:D]

nå går det å velge flere[;)]

jeg er livredd for flyvende insekter.. og da mener jeg LIVREDD!
får angst og vondt i magen når de kommer flyvende, skikkelig panikk[&:]
edderkopper er jeg ikke redd for, de er bare stygge.

Jeg er redd døden, men har ikke fobi mot det tror jeg. Haaate edderkopper & slanger, men ikke mus[;)] Såklart redd tannleger som alle andre normale mennesker[8D]

Ellers har jeg fobi mot fly.. Hadde aldri gått inni et fly. Hate og se eller høre fly.. [8|]

jeg stemte ikke på slanger og mus, klovner og vannskrekk. er det bare meg el er jeg virkelig ei stor pyse Liker ikke slanger men kan se på dem hvis de er inn bura

mus og høyder!!

Er ikke redd for høyder, men er redd for å hoppe ned når jeg er der.. vet ikke hva det kalles jeg. Galskap, kanskje???

Edderkopper er den eneste ordentlige fobien jeg har. Det er mye annet jeg ikke liker da, men ikke på samme måten.

Er det ikkje eit valg for oss totalt fryktlause  *ond latter*

Ok, det er mulig at sambo vil seia at eg er litt redd edderkoppar. Og mørkre.

Edderkopper er det absolutt værste jeg veit, blir helt stiv av skrekk når det er en i nærheten. Også har jeg skrekk for tannlegen[:(][:o]. Også har jeg bittelitt telefon fobi, liker ikke å snakke med fremmede i telefonen(begynner å komme over det nå da, etter alle de tusen telefon selgerene som ringer støtt)

ORIGINAL: Siljemor_82

Edderkopper, mørket og føtter[:'(]

Er du redd for dei, eller synes du dei er ekle å sjå på?

klovner *grøss*

Svarte flere, men den absolutt verste er slanger! Jeg er unormalt redd slanger, får helt frysninger og må trekke til meg beina bare av å skrive det.... Kan ikke tenke meg noe verre, og hadde nok svimt av hadde jeg møtt en hoggorm til og med.... ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg trykte på døden også, men som Lillingen sier, det er nok egentlig ikke noen fobi da.... Mer det at det er skummelt og grusomt...

Tannleger kan de ha for meg[:(]  Har gitt klar beskjed om at visdomstennene er MINE.

Back
Topp