FLYYYY

~~KASI~~

Glad i forumet
har bestemt oss å ta oss en tur nord til slekta i juni... og da blir d fly bergen-oslo-bodø og retur bodø-oslo-bergen...

Da er vel isak 11mnd...

Freaker ut allerede, oss 2 med gutten, vogn, seng, og alt baby tilbehør...og litt tilbehør til oss og...til 2uker..

Noen råd til å pakke på flyet, vente tiden i oslo når bagasjen blir flyttet over i et annet fly, når vi kommer fram til bodø... Har taxier bilseter?? skal sitter 5 timer på båt fra bødo til Træna også med ALT[&:]

GIVE ME SOME PEACE OFF MIND YOU NICE PEOPLE!!!!

bøyer meg i støvet for guruene på BV

ORIGINAL: dÅllface©

be de der oppe kjøpe en reiseseng..
det koster omlag 2-300 kroner.. stadig vekk på tilbud på skeidar, bohus, jysk, og faktisk plantasjen sist jeg sjekka..
bilsete kan du få leid på dagsbasis i enkelte butikker.. du har jo god til til å finne ut dette..
vogn - en lett trille er å anbefale... som du kan slå ned ryggen på..
bleier og mat kjøper du jo der annet enn det du trenger på flyplassen og flyet..

god tur [:D]

Det var gode råd - signerer bare det..
Ellers, dersom dere har Acta Graco Autobaby eller tilsvarende sete (Logico S) 
har vi hatt stor glede av en trille som vi kan sette Graco-setet rett på.. Denne her:

(Ryggen kan legges flat og så kan bilsetet settes på sånn her:.. Det er også god plass til diverse tilbehør under vogna [;)])

SÅNN VOGN HADDE VI TIL FØRSTEMANN.. BARE I BLÅ. KJØPTE DEN I IRLAND.
PRAKTISK MED BARNESETET SOM VI BARE KUNNE FESTE PÅ OG TA AV. LETT SOM BARE DET.
GOD TUR.
KJØP EN KJEMPESTOR KOFFERT!

det går nokk bra ,ikke stress

på flyet så får du ta med deg alt babyen trenger, og de er ganske hyggelige og behjelplige på flyplassen  ang barn.

bare husk og gi han tutt eller tutteflaske under opp og nedturen på flyet så ikke får dotter i ørene eller noe annet å knaske på  fleste fly plasser har barne trille du kan låne , taxiene har barneseter .

har reist mye med fly.lona har vert i østerike , kreta,thailand tyrkia så det har gått så bra ...uansett lykke til

tror jeg hadde spurt om de har reiseseng  der du skal for det er altid noen som kjenner noen som har , kansje de har en vogn å låne deg og  vet du

Back
Topp