Flyulykken i Amsterdam

Lille Mille

Gift med forumet
Syns det er så mye som skjer med fly for tiden jeg.. hjelpes!!! [:(]

Tror aldri jeg skal fly igjen!!

Blir dere redde?

jeg ble veldig redd[&o]Mannen min skal snart ut å fly.Jeg beveger meg helst ikke på fly(flyskrekk)
Skummelt å tenke på siden amsterdam er en typisk plass sambo flyr til[&o][&o][&o]

jaa.. vet,det er grusomt [:(] jeg tenkte tanken selv at jeg er glad jeg ikke skal fly nå for tiden.. ekkelt

Jeg har mellomlandet på Schipol 4 ganger før (hver gang jeg har reist med fly), og blir liksom ekstra skremt når det er en flyplass hvor mange så ofte er innom..

Får håpe det går bra med resten av passasjerene som er hardt skadet, og føler med de som har mistet sine kjære [:(]

de gamle sier det at det bestandig skjer i hvert fall tre flyulkker etter hverandre... av en eller annen grunn.... har fly skrekk selv... men tenk hvor mange fly som er ilufta til en hver tid å da er det ikke mange ulykkene egentlig.. det er farligere å kjøre bil....

HADDE OM DETTE PÅ SEMINAR I DAG.

det dør årlig (på verdensbasis) 2000stk i flyulykker. i vårt lille land norge dør det (hmm tenke) var det rundt 350-500 i året i bilulykker?

altså.. LITT tryggere å fly gitt.. for det er milliarder som flyr hvert år:)

i fikk flyskrekk 11/9 ?2001? hehe[8D][8D] har flydd nokken ganga etter d, og må nesten sette me i ett fly igjen en gang, for lika jo å reise på tura... men d e skikkelig ekkelt..[:o] men sjansen for at nokka ska skje e liten...

Nei, jeg er ikke redd. Jeg liker ikke å fly, men om jeg skal bekymre meg over alt som kan skje, så hadde jeg tørna tror jeg[&:]

syns ikke det har vært så mange ulykker i det siste jeg da...
Men er redd for å fly allikevel. Aldri vært før da... er bare redd for alt.

ORIGINAL: Tøsa

er det noe jeg ikke er redd for så er det å fly...
sjansen for å dø da er uhyre liten.
det er noe av det tryggeste du kan foreta deg....
det er mye farligere å kjøre bil. myyye større sjanse for at noe skal skje da.

Signerer her!

Jeg synes det er fryktelig trist når sånt skejr! Men jeg blir nok ikke redd av sånt nei. Kan ikke gå rundt å være redd for alt som potensielt kan være livsfarlig. da ville man få angst...

Blir ikke redd i det hele tatt. Reist masse og vært timesvis oppi fly. Er så liten sjanse det skjer med mitt fly så det orker jeg ikke tenke på. Da ville jeg nok heller ikke sittet på med biler [:)]. Men trist er det når noe skjer uansett hva. Men er det ikke utrolig att bare 9 døde. Så er nok sant som sagt att man har stor sjanse for å overleve flykræsj.

jeg har blitt SKIKKELIG pysete etter at jeg fikk barn....

jo jeg haar flyskrekk, og blir redd, men prøver å tenke som mange sier her..
at det dør mye mer mennesker i bilulykker iløpet av ett år enn i flyulykke...

og denne ulykken var jo flaks i uflaks.. at så mage overlevde...

var redd fra før av egentlig. vet jo at det egentlig ikke er noe å være redd for, det er større sjans for å vinne i lotto og å kræsje med bilen. Men man hører jo bare om flykræsj, det er jo til og med egne program om det! (flyhavarikommisjonen f.eks) Du hører jo aldri på nyhetene at "i dag landet flyet mellom Bergen og Oslo uten problemer, og til ventet tid, på Flesland klokken 15.05...."[8D]

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Jeg er ikke redd for å fly selv (sikkert fordi jeg gjør det så sjelden...), men jeg tenker bestandig på sambo når det skjer sånne store flyulykker, ettersom han flyr mye verden rundt til og fra jobb... Får litt panikk når jeg hører om sånt, jeg må innrømme det...

Samme her...mannen min reiste idag på jobb og skal til Australia....og det er flere laaaaaange flyturer...[:-]

Finnes ikke redd nei. Men samboeren er ikke videre glad i å fly, han gjør det men gruer seg veldig hver gang.

Back
Topp