Jeg fløy med Eirik for to uker siden. Gikk kjempebra det[:)]
På vei opp i lufta fikk han litt pupp, starta å gi han når jeg kjente at JEG fikk dotter. Også fikk han flaske på vei ned.
Tenkte at jeg ikke kunne gi han masse mat på vei oppover, for da vil han jo ikke ha noe når vi skal ned....
Men ingen øredotter på Eirik[:D]
Vi var også heldige og fikk et helt sete for oss sjøl, begge veier! Egentlig har man jo bare et sete, men både jeg og ei annen som fløy aleine med baby fikk et helt sete (dobbelt) aleine! En unge tar jo litt plass så det var fint!!
På vei hjem så spurte jeg flyvertinna om dette når vi gikk på, og det var ikke sånn at man fikke t dobbeltsete sånn uten videre. Men hu fikk omdirigert alle som vill sitte hos meg, og jeg fikk sitte alene[:D] Så flott service[:)]
Et tips bare.... Du skal sikkert fly fra Torp.... Hvis du skal ha med vogn, så ha med deg noen som kan hjelpe deg med å pakke den! For de er ikke akkurat hjelpsomme der... Vi visste ikke det, så sambo dro han.... kom løpende ei dame fra et reisebyrå for å hjelpe meg, damene hos Widerøe satt bare og kikka rart på meg[8|]
Og en ting til.... På Torp må bu betale 20 kr for den posen til vogna. OG vogna mi gikk så vidt oppi..... På Værnes er posene gratis, de hadde ALDRI hørt om at man måtte betale for dem.... Og bruk masse tape rundt, stram den godt! For de behandler IKKE vognene pent asså.....