flytur til tyrkia???

Kariname

Forelsket i forumet
 Hai

vi skal til tyrkia nå den 12 august å har gledet oss masse til dette. Men så lurer eg da veldig på en ting det er at når du går inn på kalkulatoren her inne på sidene der du rekner ut termindatoen, så får du også opp en liste over hva som skjer i kroppen framover som f.eks når hjertet begynner å slå. osv. der står det også Risikoen for spontanabort avtar og i mitt tilfelle den 18 august.
Har som sakt gledet oss masse siden vi bestilte i fjord, hadde derre reist?????

takker for svar på forhand

Klem

reis bort og kos deg!! [:D] nyt den ferien dere får nå,men bare pass litt ekstra på hva du spiser og sånt! man skal jo ikke gå i hi bare fordi man er blitt gravid! [:)]  sørg bare for at kjøttet er gjennomstekt og grønnsakene er godt kokt!! og drikk flaskevann! [:)] du kan også lese litt om hva man bør være litt forsiktig med på andre sider:      http://www.babyverden.no/templates/Subject____656.aspx?cat=14! [:)] 

Jeg hadde reist, jeg!

jepp drepende varmt. varmeste årstiden vi skal reise på. hvor i tyrkia skal du?[;)]

Lurer meg inn og svarer her selv om jeg "hører hjemme" i desemberforumet. Vi giftet oss i juni og har planlagt bryllupsreisen lenge. Så før vi begynte å prøve på småen i magen spurte jeg legen min om det kunne være skadelig å reise med baby i magen. Han forsikret meg om at det var det ikke - hverken tidlig eller midt i svangerskapet. På torsdag reiser jeg og mannen min og Milli i magen til Mexico.

Tar med støttestrømper (faktisk ikke så lite sexy som det høres ut) og et lite reiseapotek. Har fått beskjed om å holde meg unna kuleis, oppskåret frukt (og uskrellet frukt), ukokte grønnsaker og ellers mat som ikke er gjennomkokt/stekt. Streng beskjed om å drikke mye vann og kjøle meg ned med bad og pauser fra solen. [:D]

Har pratet med jordmor også om det. Og hun sa "god tur"!

Så kos dere!

Cambi=)

Svar på dit spørsmål. vi skal på kleopata stranda det ligger et hotell der som heter sunpark. ja litt varemen tenker eg på men også selve flyturen.

Men nå har eg fått så mangen positive svar på dette innlegget å er klar for å reise.

Back
Topp