flytur spørsmål

Vi var 5stk med Isaksen når vi reiste nå, og vi hadde med 4 kofferter og pram packen... betalte ikke noe ekstra.. Tror babyer kan ta med 10kg og er ganske sikkert på at pram packen veide mer enn dette...[;)] Dette var med sas!

ORIGINAL: Cowgirl86

Vi var 5stk med Isaksen når vi reiste nå, og vi hadde med 4 kofferter og pram packen... betalte ikke noe ekstra.. Tror babyer kan ta med 10kg og er ganske sikkert på at pram packen veide mer enn dette...[;)] Dette var med sas!

hmmm ok[:)]

Vi har fløyet innenlands to ganger og da har ikke vogna blitt regnet med i bagasjevekten [:)]

vogn og bilstol teller ikke som vekt man kan ta med nei.

babyer kan ta med fem kilo pluss vogn og bilstol hos norwegian ihvertfall. [:)]  Og de fem kiloene kan du ha som overvekt i kofferten din. 

blir det det samme med charter turer da tror? usikke rpå det jeg

flyr med thomas cook

Da hadde jeg snaket med reisebyrået for å være sikker jeg. Er kjipt å betale masse overvekt, men også kjedelig å ha med seg mindre enn man kan [8D]

ORIGINAL: KiNiZ

blir det det samme med charter turer da tror? usikke rpå det jeg

flyr med thomas cook

Samme skal jeg og lurer på det samme :o)

vogn sendes som spesial-baggasje og går utenom de kg man kan ha som baggasje ellers.

ORIGINAL: ASG

Da hadde jeg snaket med reisebyrået for å være sikker jeg. Er kjipt å betale masse overvekt, men også kjedelig å ha med seg mindre enn man kan [8D]

neid,et kan du ikke. :) har prøvd det der...ble ikke godt mottatt. for bagasjereglene er 20k per kolli,pga helsa til de på bagasjedroppen,så de ikke skal løøøøøøfte så myyyye daaaaakaaar...... holdt på å bikke på dem.... vi hadde 4kg overlast i den ene kofferten vi hadde med,kunne ha 45k tilsammen,hadde en med 24.....
ORIGINAL: *snulle*

babyer kan ta med fem kilo pluss vogn og bilstol hos norwegian ihvertfall. [:)]  Og de fem kiloene kan du ha som overvekt i kofferten din. 

er det ikke mulig å leie seng der dere skal??

ORIGINAL: ohBaby!

neid,et kan du ikke. :) har prøvd det der...ble ikke godt mottatt. for bagasjereglene er 20k per kolli,pga helsa til de på bagasjedroppen,så de ikke skal løøøøøøfte så myyyye daaaaakaaar...... holdt på å bikke på dem.... vi hadde 4kg overlast i den ene kofferten vi hadde med,kunne ha 45k tilsammen,hadde en med 24.....
ORIGINAL: *snulle*

ok men de små kan ha 5kg?

jeg trodde det var sånn at så lenge man ikke betalte for dem så får de ikke ha med seg noe utenom det vi tar med liksom

ORIGINAL: ohBaby!

er det ikke mulig å leie seng der dere skal??

det kan godt tenkes, har ikke ringt reiseselskapet enda...må gjøre det!

jeg aaaaner ikke.... men vi har stappa masse i prampacken da,der er det plass til MYE.

me har hatt me bilsete og vogn uten å betalt noe ekstra, både me charter og rutefly.
når me va på mallorca i sommer fekk me beskjed om at me konne ha 10kg ekstra baggasje for hu, men fortsatt bare to kolli. så den eine kofferten konne fint veia 30kg, de skreiv d på kofferten bare [:)]

men alle de der selskapene e forskjellige, så ring å sjekk [:)]

no har jeg sendt mail til thomas cook flyselskap for å høre hva de sier[:)]

Thomas Cook er veldig ålreite med baggasjen. Reiser du med Ving så har du ekstra baggasjevekt uansett med dem, og vogna regnes IKKE med i kiloene. Den leveres som spesialbaggasje og veies ikke på samme sted[;)] 
Om du reiser med dem tilbake har dem og begynt med å sjekke inn bagasjen på Hotellet så man slipper kø på flyplassen, genialt[:D]

Back
Topp