Flytur med barn under to år

Havena

Elsker forumet
Reiser til syden til våren og snuppa fyller ikke to før i juli. Så på sidene til charteselskapet nå at barn under to år ikke får eget flysete..
Noen som har prøvd dette? Ser for meg 4 timer med bråk og tull med snuppa på 1 år og 10 mnd...

kan dere ikke be om å få sitte fremst på flyet da? slik at dere får litt bedre plass? å kansje er det et ledig sete på siden av dere som hun kan låne underveis?

har ikke flyd mer enn 1 time med vår sønn å da ble han litt ratsløs uderveis, så er kjekkt å ha med leker o.l..  dersom dere ikke får eget sete til henne så må dere vel bare skifte på å ha henne på fanget[:)]

Takk for svar! [:)]
Blir spennende! Reiser flere så da får vi bare bytte på litt, og passe på å ha med noen bøker og rosiner [8D]

Stemmer at hun ikke får eget flysete, skal dere ha det så må dere betale barnebillett til henne...

Fløy med snupp på halvannet i sommer og det var ett helvete. Han nektet sitte stille og ville helst stå på fanget mitt og lugge gubben på raden foran i håret[&:][:D]

Lykke til!

ORIGINAL: Diddij

Stemmer at hun ikke får eget flysete, skal dere ha det så må dere betale barnebillett til henne...

Hvordan gjør man dette? Fant ikke noe alternativ til det, har bestilt gjennom Star Tour.
Ho er ganske tålmodig og glad i å sitte på fange så regner med det kommer til å gå bra [:)] Får underholde så godt jeg kan [8D]

ORIGINAL: Looney

Fløy med snupp på halvannet i sommer og det var ett helvete. Han nektet sitte stille og ville helst stå på fanget mitt og lugge gubben på raden foran i håret[&:][:D]

Lykke til!

Hehe, nå gleeeder jeg meg! [8D]

til våren og snuppa fyller ikke to før i juli. Så på sidene til charteselskapet nå at barn under to år ikke får eget flysete..
Noen som har prøvd dette

Jenta mi er under året og det går supert og fly med henne selv om hun er en kjempeaktiv jente!
Nå har ikke vi flyd 4timer men det går som regel bra[;)]

Ta med deg noen leker[:)]

ORIGINAL: mammasin

Nei de får ha med egen bag.

Ja, da er dere heldige. Vet om mange som har bommet på det å har måttet kvitte seg med bagasje på flyplassen før avreise..

ORIGINAL: ~lilla gumman~

Ja, da er dere heldige. Vet om mange som har bommet på det å har måttet kvitte seg med bagasje på flyplassen før avreise..

Hmmm, tror jeg satser på å pakke ho inn i bagen min jeg da!

ORIGINAL: jinta85

Vel vel .. pass på så ho får puste da.. [8D][:D][:D]

Vel vel .. pass på så ho får puste da.. [8D][:D][:D]

Prøve på det! [8D]

De får nok ikke det så lenge de er under 2 år nei...da kommer det ihvertfall an på om de andre som reiser på samme billett har lite bagasje med seg, sånn av vekta går opp. For de små får ikke ha med noe ekstra bagasje som overskrider de 20 kiloene vi som mødre kan ha med!
Jeg har nylig vært i kontakt med ving angående dette, for jeg reiser selv på ferie om 2,5 uke med jenta mi på snart 15 mnd, så jeg har holdt på å sjekka opp en del rundt dette med flyturen for å være forberedt til avreise![:)]

ORIGINAL: MyAngel

De får nok ikke det så lenge de er under 2 år nei...da kommer det ihvertfall an på om de andre som reiser på samme billett har lite bagasje med seg, sånn av vekta går opp. For de små får ikke ha med noe ekstra bagasje som overskrider de 20 kiloene vi som mødre kan ha med!
Jeg har nylig vært i kontakt med ving angående dette, for jeg reiser selv på ferie om 2,5 uke med jenta mi på snart 15 mnd, så jeg har holdt på å sjekka opp en del rundt dette med flyturen for å være forberedt til avreise![:)]

Leste på star tour og var vet samme der!
Men blir nok ikke noe problem, pappa'n trenger jo ikke ha med seg så mye [8D][8D]

Men blir nok ikke noe problem, pappa'n trenger jo ikke ha med seg så mye [8D][8D]

hehe[:D] Du er heldig sånn ja! Håper venninna mi ikke har med seg overvekt på kofferten sin jeg da![8D] Å tenker jeg skal være så frekk å sende med forskjellig med foreldra mine som drar uka før oss!![:D][:)]

hehe[:D] Du er heldig sånn ja! Håper venninna mi ikke har med seg overvekt på kofferten sin jeg da![8D] Å tenker jeg skal være så frekk å sende med forskjellig med foreldra mine som drar uka før oss!![:D][:)]

Kan være veldig greit det ja! [:)]

Man må da vel ikke kvitte seg med baggasje??
Har man for mye så betaler man jo bare ekstra per kg...det har jeg gjort...

Når det gjelder hvordan du bestiller eget sete til henne hvis du vil det, så må du sikkert kontakte star tour per telefon for å snakke med de...
Det kan bli ganske tungt å ha henne på fanget så lenge hvis hun er aktiv altså...
Nå har vi reist ganske mye med vår gutt, som akkurat er blitt to år, og han er en aktiv gutt, noe som sliter litt på reisen.
Men har ikke hatt eget sete til han enda da...

Ønsker dere lykke til i syden, og håper flyturen går greit, for dere alle[;)]

Back
Topp