Tenkte kanskje å reise til Bergen denne helga og bli en ukes tid. Siden valget står mellom 10 timer med tog/båt/buss eller 45 minutters flytur, vurdere jeg sterkt å fly. Har lest på norwegian sine sider at det er anbefalt å bruke "prampack" på barnevogna (dersom vogna blir skadet under transport så er prampack en godkjent innpakking ift. dekke skadene!?). Noen som har erfaring med dette?
Ellers har jeg (dessverre) flyskrekk og er redd for at mini skal merke at jeg er stresset under flyturen, så tenkte kanskje at mannen min kunne sitte med han på fanget under flyturen, men jeg er litt redd for at mini skal få vondt i ørene. Noen tips? Hørt at amming under letting og landing kan være gunstig.
Noe jeg absolutt bør huske å pakke med i håndbagasjen til flyturen?
Ellers har jeg (dessverre) flyskrekk og er redd for at mini skal merke at jeg er stresset under flyturen, så tenkte kanskje at mannen min kunne sitte med han på fanget under flyturen, men jeg er litt redd for at mini skal få vondt i ørene. Noen tips? Hørt at amming under letting og landing kan være gunstig.
Noe jeg absolutt bør huske å pakke med i håndbagasjen til flyturen?