Flytur med 17 mnd. gammel jente

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Er de så store at de får eget sete da?
Jeg er nemlig høygravid når det er snakk om å fly (2 korte distanser), og da er det jo rimelig kleint med plass på fanget emoticon

Noen erfaringer?

Jag har alltid Oliver i knät när jag flyger och han blir 2 i juli. Är väl efter att de fyllt 2 som man måste ha dom i eget säte(har jag för mig) men är säkert inte omöjligt o få eget säte till henne om du betalar för hennes plats också. Men hör med flygbolaget som du åker med så kan dom nog svara dig på det. Men är ganska så säker på att du kommer va tvungen o betala för hennes plats isåfall, annars åker ju ofta barn under 2 år gratis när de sitter i knät, det gör alltid Oliver när vi flyger. Betalar bara för mig själv(dock inlandsflyg).

De får ikke eget sete før de er 2 år. Da må du vel isåfall booke 2 seter selv tror jeg. Blir jo dyrt da.
Tror nok du må ta kontakt med flyselskapet.

Du får et eget sete til henne, så fremt du betaler for det. Vi har alltid kjøpt eget sete til småtten her på lengre reiser for å ha det mer bekvemt. På kortere turer gjorde vi ikke det før han ble 2 år, men så var ikke jeg gravid heller da :-)

Du kan kjøpe barnebillett  til henne :-)

Vi gjorde det da snuppa var 8 mnd for jeg ville at hun skulle få sove i bilsetet som vi hadde tatt med ombord.

Hmm..
Ble endel tusen ekstra og ut med hvis vi må betale eget sete til henne!
Tror vi heller håper på at det ikke er fullt på avgangene :P

Back
Topp