Jeje... da blir det flyttings!!!![:D][&:][&o][X(] Ja for sånn føler jeg det!! Superhappy for fin leilighet med barn rundt som mini kan leke med, liiiitt langt ute på landet, men, men... Så er jeg sååå lei meg for jeg er så møkk lei av å ikke få et forhold til å fungere, og trist og ja....[:(][:(][:(][:(] Så her har jeg nettopp fått vite at jeg får meg leilighet og sitter her og tuter... alene heldigvis for mini er hos naboen. Ja han gode naboen som gutten min skalv på underleppen over å måtte flytte i fra!!!![:(][:(][:(][:(][:(] Faen for et liv altså.... skal det ikke være mulig å kunne roe seg ned og finne noe stabilitet, ro og trygghet. Jeg vet jeg klarer meg alene med mini, men hvem har vel lyst til å være ensom gjennom livet... Ja en litt mørk dag for meg jenter, så beklager sytet!!![X(][X(] Og bekymrer meg for å ha det trangt økonomisk, holder med å være alene om en ikke skal ha råd til å leve i tillegg[:o]
Det positive er 95 kvadradmeter med flett ny leilighet, har ikke satt inn hoved-døren engang.[:)]
Det positive er 95 kvadradmeter med flett ny leilighet, har ikke satt inn hoved-døren engang.[:)]