FLyttingen starter i morgen...

Dollface

Forumet er livet
VIP
så smått iallefall.. [8D]
Har beordret darlingen til å tømme et halvt klesskap slik at jeg kan ta med meg ting vi ikke bruker og sette der til uka..

Men hva skal jeg pakke ned? [8|]
Føler jeg bruker ALT jeg har jeg.. [:-]

ORIGINAL: Sicily

Har du ikke brukt det på en mnd, og ikke savnet det, kan det trygt pakkes ned. Slik tenkte jeg. [;)] 

HMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..... jammen eh... kanskje jeg trenger det til neste uke? [:-]

Ja, jeg vet.. jeg er h å p l ø s . . . [&o]

Ja, du er faktisk håpløs![:D]
Enig med Sicily, det du ikke har brukt på en måneds tid kan du fint pakke ned. Alt av finklær og slikt kan du pakke ned. Dersom det ikke er noe spesielt du skal i mellomtiden da, isåfall kan du bare la et antrekk være igjen. Vinterklær kan du pakke ned. Vintersko kan du pakke ned. Bøker kan du pakke ned. Det meste sengeklær kan du pakke ned. And the list goes oooon and oooon and oooon.

Oj så spennede da[:)]

Jeg tok med meg nesten alt når jeg flyttet inn, bortsett fra bilder av ekser, ting jeg har fått av ekser osv..[:D] Men tror sambo fikk litt sjokk når han så hvor mye jeg tok med meg da[:-]

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

Jeg tok med meg nesten alt når jeg flyttet inn, bortsett fra bilder av ekser, ting jeg har fått av ekser osv..[:D] Men tror sambo fikk litt sjokk når han så hvor mye jeg tok med meg da[:-]

Hehe... jeg har gitt han et bilde av hva som skal med og hva som ikke skal ha med, og det er i teorien ikke mye som skal med.. Iallefall ikke møbler.. [:-]  Da er det faktisk bare senga til Tobias og ei bokhylle + no småmøbler han skal ha på rommet sitt.. Men TING derimot [8|][8|]
Uff.. jeg har alt for myeeeeeeeeeeeeeee.... [:D]

ORIGINAL: jonas mamma

[:D][:D][:D]hehe nå er du snart sambo:)
masse lykkeklemmer på veien!

ORIGINAL: 3 stars

Ta med minst mulig å e det nåkka du mangla når du treng det så e det bare å kjøpe nytt, fin måte å få sæ nåkka nytt på. [8D][:D][;)]

Blir så mye å kaste da [:D][:D][:D]

Har bare en ting å si snuppa..
GLAD DET IKKE ER MEG SOM SKAL PAKKE OG FLYTTE...

Misunner deg ikke det prosjektet..[:D]

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

Hehe... jeg har gitt han et bilde av hva som skal med og hva som ikke skal ha med, og det er i teorien ikke mye som skal med.. Iallefall ikke møbler.. [:-]  Da er det faktisk bare senga til Tobias og ei bokhylle + no småmøbler han skal ha på rommet sitt.. Men TING derimot [8|][8|]
Uff.. jeg har alt for myeeeeeeeeeeeeeee.... [:D]

Ja jeg hadde nok ikke så masse som deg når jeg flyttet i og med at jeg flyttet fra mamma og at vi ikke hadde fått Mathias enda..[:D] Men det går nok fint!! Ta med deg det du vil ha med du, og kast/gi vekk det du ikke vil ha!![:)]

Lykke til!![:)]

ORIGINAL: Tvilling74

[8D][8D][8D][8D][8D]

*lager annonse på finn - GIR BORT ET HALVT HUS* [:D][:D]

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: Tvilling74

[8D][8D][8D][8D][8D]

*lager annonse på finn - GIR BORT ET HALVT HUS* [:D][:D]

Hehe.. Ja hvorfor ikke..[:D]

Hehe! [:D]
Morro! [8D]
Du får bare rødde litt.. Kaste litt å gi bort litt! [:D] 
Gi klær t mæ feks.. [8D][8D]
Neida.. du finn væll ut ka du egentli IKKE træng å ha ligganes! [:D][8D]

Back
Topp